Kāds ir mūsu ierobežotā un tumsonīgā prāta līmenis, tādu mēs arī redzam pasauli. Tibetā to sauc par karmisko pasaulskatu. Labākais, ko cilvēks var dot savam bērnam, ir samazināt sava prāta aprobežotības līmeni, lai neuzspiestu to bērnam. Kā teica Feierbahs: Pilī domā citādi, nekā būdiņā. Kad es redzu, ka par suņiem rūpējas labāk nekā par bērniem, man gribas raudāt. Suņus glauda, apģērbj, bučo, baro. Bet cik daudz gan ir bērnu, kuri ko tamlīdzīgu nekad nav pieredzējuši?! Par kādu civilizāciju vispār mēs te varam runāt!
Mums ir kari, bankas, zagšanas, slepkavības, nekontrolēta dzimstība, slimības utt. Tādi ģēniji kā Cialkovskis, Uspenskis, Berģajevs, daudzi rietumu zinātnieki runāja par septiņiem civilizācijas attīstības līmeņiem. Tad lūk, mēs pašreiz atrodamies civilizācijas attīstības nulles līmenī. Planēta tiek pārvaldīta ar melu un vardarbības palīdzību. Prinstonā, Harvardā, Jēlā māca kā izvarot pasauli sava personīgā izdevīguma un labklājības vārdā.
Es esmu to likumu piekritējs, kuri ir Singapūrā un Arābu emirātos – par pedofīliju nāvessods. Daudzi cilvēki līdzinās neattīstītiem dzīvniekiem, kuri pakļaujas tikai bailēm. Tikai bailes notur šādus cilvēkus kaut cik pieklājīgu rāmju robežās. Šodien viņi vairs ne no kā nebaidās, jo bailes tiek atceltas. Rezultātā paliek demokrātija ar pedofīlijas piegaršu. Un problēma te nav demokrātijā, bet gan tās uztverē.
Inga Marte Thurdkildsen (Norvēģijas Bērnu un genderu vienlīdzības ministrijas ministre; vienā no intervijām izteicās, ka incests ir Norvēģijas “sociālā tradīcija”) aicina ieviest skolu jaunākajās klasēs stundas, kuras ir veltītas incestam. Viņiem Norvēģijā tā ir norma, tāpēc redziet bērnus ir jāapmāca pēc kādām pazīmēm var pateikt, ka tētis drīzumā “pienāks ļoti tuvu”. Apziņa, ka nekas par to nav, likvidē pēdējās bremzes.
Mēs vairs nelasām Čehovu, Tolstoju, Puškinu, Raini, Blaumani. Kad no sabiedrības noņem bailēs balstītus kontroles mehānismus, izveidojas sabiedrība, kuru piedāvā Rietumvalstis. Protams, ne pilnīgi visas Rietumvalstis ir tādas, bet es runāju par noteicošo tendenci. Rietumu pasaule morāli tiek sagrauta. Divu paaudžu laikā ar izkropļotas demokrātijas izpratni var sagraut jebkuru sabiedrību. Tagad vairs nav mehānismu, kas ļautu sabiedrībai kļūt gudrākai. Lielākā daļa cilvēku cenšas dzīvot vienai dienai un pagrābt savu “gabalu” par katru cenu. Un bērni izaug izdzīvošanas par katru cenu atmosfērā.
Ģimenē viss sākas no tēva. Bet mūsdienās tēvi tiek degradēti. Viņus audzina vientuļās māmiņas, kuras ir pamestas vai kuru vīri ir nodzērušies. Šādas mammas ir spējīgas izaudzināt tikai mīkstmiesīgus memesdēliņus. Šie kompleksainie mīkstmieši nav spējīgi izveidot ģimeni un aizstāvēt valsti.
Vīriešu kompleksi ir cilvēces posts. Saprātīgi būtu atjaunot masveida pionieru vai skautu kustību (nav būtiski kā to nosauc), kur tiktu audzināti gudri, garīgi un atbildīgi vīrieši. Eiropā 8 miljoni jaunu un izglītotu vīriešu nestrādā – viņi negrib, viņiem tas ir par grūtu. Viņi grib iegūt visu, ātri un viegli.
Ir pierādīts, ka tad, kad cilvēks pieņem lēmumu, kurš sakņojas gudrībā un pasaules likumsakarību sapratnē, tad mainās gan viņš pats, gan arī pasaule viņam apkārt. Vecākiem ir cītīgi jānodarbojas ar sevis izglītošanu, izglītošanu un vēlreiz izglītošanu. Krievijā šai ziņā vēl ir palicis garīgums, tāpēc Rietumu pasaule tā baidās no Krievijas. Es nerunāju par kādu struktūru, piemēram baznīcas, garīgumu, bet gan par to, ko var nosaukt par “kosmisko garīgumu”. Tā ir cilvēces nākotne.
Pēteris Kļava (1964), Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas reanimatologs
/23.01.2015/
Avots:
http://www.mklat.lv/mnenie/24547-peteris-klyava-demokratiya-s-zapakhom-pedofilii
Informācijas aģentūra
/12.02.2015/
Incests, pedofīlija, viendzimumu laulibas, pornogrāfija. Nav iespējams darīt kaut ko tā, ka smadzeņu neironos neizveido attiecīgas saites, kas nākotnē nosaka visu – sevis un pasaules izjūtu, vērtības, vēlmes, rīcību un … nolemtību un atkarību, tām sekojošās novirzes, slimības un bojāeju. Smadzenēs izveidojas emociju atraktori, kuri pēc tam ‘velk’ visu indivīda rīcību ‘tajā virzienā’. Vienīgais glābšanās veids, kā to apraksta Dr. J. Daniel Siegel grāmatā ‘Mindsight’, ir – sākt sevi, savas smadzenes apzināti novērot, saprast un … pārprogrammēt. To bez psihoterapeita palīdzības spēj ļoti nedaudzi. Sorry for bad news, bet uzlabojumi šo sabiedrību negaida. Ir tikai nelielas saprāta salīņas, bet tās ir mazākumā. Vai, vismaz, tās nav dominējošas.
Vakars iestājas lēni. Tik lēni, ka vienas paaudzes cilvēki to neierauga. Imants Vilks.
Atkal tiek jaukts dzimumloceklis ar pirkstu.Demokrātija ir tikai iespēja būt godīgiem.
Cik Kremlis viņam samaksāja? Raksts ir ļoti nesakarīgs un pilnīgi bez argumentiem, turklāt pilnīgi melīgs – Krievija ir valsts ar vientuļajām māmiņām, ne Norvēģija! Alkoholisms, vardarbība, melu politika un diktatūra, rasisms, seksisms, homofobija, sagrauta tieslietu sistēma, neeksistējoša zinātne – šīs ir tās vērtības, uz kurām mudina “garīgais” Kļava? Lai aiziet tur pat slimnīcā pie psihiatra!
P.S. Par pedofīliju nav diskusiju, bet vajag padomāt, vai tiešām Krievijā un Latvijā pedofīlija ir mazāka problēma tikai tāpēc, ka par to nerunā? Turklāt, kā var pieminēt Arābu valstis, kurās pedofīlija ir legalizēta un pilnīgi garīga norma, un pateikt pretējo?! WTF
P.S.S. Labāk ar zinātni būtu nodarbojies, bet nu ja prātiņš par īsu, tad nekas cits jau neatliek, kā par pseidointelektuāli kļūt – “Tibetietis” atradies, vai ta pats nezin, kas notiek Ķīnā un it īpaši Indijā?!
***
[Redakcija: 130.243.152.35 Tomelilla (Sweden) Uppsala Student Network]
Klava ir daudzreiz paraks savas zinasanas un lietu saprasana ka Tu, tumsoni. Viss,ko saki,ir tikai tumsoniga prata un nezinasanu atrauga. Klava var tikai teviski pasmaidit par Tavu tumsonibu un novelet, augt, izprast, lasit, izzinat un sakt kaut nedaudz sajegt. Paslaik Tu radiba esi embrija stadija un vel ar biezam zvinam uz acim un smadzenem.
Pilnīgi piekrītu.
Daži fakti kāpēc raksts ir bāzēts uz muļķībām.
Tik ļoti garīgie Krievi, nogalina ap 9,8 cilvēkus uz 100,000 iedzīvotāju(pārsvarā “īstie vīrieši” apreibuši no kosmosa laikam), pagrimušie rietumnieki Norvēģi nogalina 0,7 uz 100,000.(Latvija tas skaitlis ir 4,7) Zīdaiņu mirstība bērni, nomirst līdz gada vecumam uz 1000 piedzimušajiem. Krievija 11,31, Norvēģija 3,0 Latvija 7,51.
Runājot par alkoholismu un vientuļajām mātēm kosmiskā Krievija nezin, kāpēc atkal uzvar.
Kādā veidā Rietumeiropeiskās civilizācijas pagrimuma piemēri ir karš un nekontrolēta dzimstība arī nav pilnīgi skaidrs, ņemot vēra to, ka Eiropā kopuma iedzīvotāju skaits jau sen stāv uz vietas vai pat sarūk, un karu tur arī nav bijis.
Runājot par nāves sodiem nevajadzētu aizmirst, ka tīri pēc likuma arī aiziešana no Islāma ir ar nāvi sodāms noziegums apvienotajos Arābu emirātos.
Nav jau tā, ka rietumi sabiedrības ir perfektas un visos veidos pārākas, bet no autora izvēlētajiem piemēriem dati ir pilnīgi pretēji autora teiktajam.
***
[Redakcija: 188.112.168.35 Riga NGN Riga]
Lieliski argumentēts komentārs, kāpēc te nevar dot cepumus par tādiem?
cepums Gugam vai Gugai
Ja Arābu valstīs pilngadība sākas no 14.g.v., tad tā nebūt nav pedofilija, ja kāds apprec meiteni 14.g.vecumā. Pedofilija tad drīzāk ir, kad 65 gadīgs onkulis apprec 21 gadīgu meiteni!
Tu eesi izaudzi jau par tadu idiotu
Tas par idiotu bij domats Aivars Cīrulis
Tik ļoti žēl, ka Norvēģijas likumdošana attiecībā pret bērnu aizsardzību tiek šādi nomelnota.
Es dzīvoju un strādāju Norvēģijā un esmu cieši saistīta ar likumdošanu šajā joma darba sakarā, tādēļ esmu absolūtā neizpratnē no kurienes raksta autors var izfantazēt šādu tulkojumu par to kas notiek Norvēģijā? Jā, taisnība, ka jau no pirmās klases bērniem tiek sniegta informācija (bērniem saprotamos vardos) par incestu, bet tas ir tikai un vienīgi ar mērķi aizsargāt bērnus. Un šī pieeja un ideja sakas ar to, ka viena sieviete, kas bija sava tēva incesta upure saprata, ka ja berni nezin kā tas saucas un kas ir norma, tad bērni nevar nevienam par to pasūdzēties, jo trūkst vārdu lai aprakstītu uzbrukumu. Tas pats attiecas arī uz bērnu sodīšanu ar varu – gan psiholoģisks terors, gan fiziska sodīšana (pēršana utt.) – par to runā skolā, lai bērni zin, ka viņi ir vērtīgi ka cilvēki tik pat (vismaz) ka pieaugušie. Par bērnu sodīšanu ar varu liek cietuma. Un pret šiem likumiem ir ciena.
Raksta autors runa par bailēm un to nozīmi. Cik es zinu, tad viss ko mēs darām ir balstīts uz baiļu pamata. Mēs ēdam, lai izdzīvotu (bail nomirt), mēs stradajam, lai pelnītu (bail palikt bez naudas), mēs attīstāmies, mēs cīnāmies.. Aiz bailēm zaudēt. Un visaktīvākie ir tie, kam visvairāk bail. Es, lasot autora rakstu, kļuvu aktīva aiz bailēm par Norvēģijas nomelnošanu un autora neziņas bezgalību. Tādēļ arī pieķeros rakstīšanai, bet jutu, ka visu tik un ta nepaspēju uzrakstīt.
Īsi sakot – es esmu 100% pārliecināta, ka Latvijā statistika ar incestu (zem šī apzīmējuma ir vesela virkne darbību, kuras varbūt Latvija nevienmēr skaitītos pie šis kategorijas, piemēram dzimumorgānu rādīšana, seksualu darbību rādīšana (filmas utt)) nav nemaz labāka nekā Norvēģija. Atsķirība ir ta, ka Latvijā par to nerunā skaļi.
Es personīgi zinu sievietes kuras piedzīvoja incestu (Latvija) un to saprata tikai pieauguša vecuma, jo nezināja kas tas ir bērnība. Pietrūka vārdu lai to pastāstītu mammai vai kādam citam…
Un par pēršanu un sišanu vispār nav jēgas runāt. Vismaz kad es augu tad tas skatījās norma. Un nebija neviens kam pasūdzēties. Arī skolotāji skola varēja pagrūst vai uzsist, pateikt kaut ko pazemojošu vai aizskarošu…
Tas Norvēģija var būt ļoti dārgs un apkaunojošs pasākums (tam pieaugušajam kurš doma, ka ta drīkst darīt bērnam).
Es nesaku, ka Norvēģija nav problēmu. Bet es saku, ka viņi ar problēmam strāda un tas rada drošu vidi. Bērni zin, kur zvanīt vai ko teikt, ka uzvesties un ka reaģēt dažādas situācijas.
Un dumji pieaugušie eksistēs vienmēr visās valstīs un sabiedrības slāņos, gan sievietes gan vīrieši – bet jo vairāk apzinatibas, jo vairāk skaidrības un mazāk pārpratumu. Jo visi galu gala grib labu. (Arī pārkāpēji – vai nu nezin vai nesaprot sekas no ta ko viņi dara… Un vienīgais veids ka to mainīt ir par to runāt un veicināt veselīgu attīstību). Jo vairāk šī tēma tiek apspiesta, jo vairāk mītu un maldīgu priekšstatu.
***
[Redakcija: 81.166.66.203 Stavanger (Norway) Altibox AS]
Internetā par pedofiliju Norvēģijā tiešām var šo to atrast. Kopumā ņemot, man ir radies iespaids, ka “nav dūmu bez uguns”. Kaut kas ar to sabiedrību tur nav īsti kārtībā. Tomēr nevajadzētu Norvēģijas problēmas attiecināt uz visiem rietumiem.
Kā tad – visi raksti no vienas trakās “ideālās austrumu kultūras” sievietes. Papēti vairāk!
Kā es to redzu – pārāk daudz rakstu par to, ka Norvēģijā bērni pasūdzas skolā, ka vecāki viņus sit (īstenībā nesit, bet nedod končas, vai nenopērk to, ko viņi vēlas) un viņi no ģimenēm tiek aizvākti prom un audžuģimenēs iekšā. Kā var tik akli ticēt visām bērnu fantāzijām? Protams, ja visam nenotic, tad arī incestu nevar atklāt/pierādīt.
Par Norvēģiju sūdzas pārsvarā vīrieši, kuriem ir dziļas psihiskas problēmas. Neesmu pārliecināta, ka Pēterim Kļavam ir bijis tētis, kurš kaut ko varēja iemācīt par dzīvi. Mani uz šo rakstu atveda saite Facebook, bet es raugos, ka šeit kopumā valda šovinistisks, imbecils un pat fašistisks noskaņojums, tāpēc te neatgriezīšos.
Nepareizi uzrakstīju iepriekš – vārds “incests” ir un paliek ar to pašu nozīmi kā visur pasaulē, bet tas par ko Norvēģu skolas runa ar bērniem tajā vienā dienā kad 1., 4. un 6.klase runa par incestu ir vairāk nekā tikai incests. Viņi runā arī par visiem pārējiem seksuālajiem uzbrukumiem.
Un nesakiet, ka Latvijā tas neeksistē. Es atceros, ka bērnība bija krāniņu rādītāji gan centrā gan ārpus centra. Tas bija ikdienišķs skats, diemžēl.
Norvēģijā policija šādus indivīdus savāc.
Kad biju uz vienu konferenci par šo tēmu Norvēģija tad sievietes jautāja konferences vadītajam ka izskatās un ko nozīme “rādītājs”. Jo neviens cits, par laimi, nezināja kas tas ir un cik pretīgi… , izņemot mani. Manā uztverē tas ir viens mazs radītājs, ka tomēr norvēģu sievietes uzauga drošākā vidē nekā es.
Arī izvarotas meitenes – es pazīstu personīgi diezgan daudzas, diemžēl. No Latvijas.
Bet nevienu Norvēģija. Un es nesaku, ka es varu daudz izteikties, jo man nav statistikas uz rokas. Es te tikai ta nedaudz ieskicēju situāciju un gribu tomēr vērst uzmanību uz to, ka Norvegu pieeja bērnu aizsardzībai ir smalki izplānota un liela mēra iedarbīga. Un daudz ko varētu no viņiem mācīties nevis kritizēt.
Es tā domāju tagad, kad esmu tuvāk iepazinusies ar sistēmu. Sākotnēji arī smejos un kritizēju, un domāju ka bezsakars. Kamēr iedziļinājos…
***
[Redakcija: 81.166.66.203 Stavanger (Norway) Altibox AS]
Pilnīgi Jums piekrītu, Ieva! Un žēl, ka dakteris Kļava, kuru arī es savulaik esmu uzklausījusi ar sajūsmu, ir tik ļoti mainījies… Varbūt tā psiholoģiskā slodze, kas viņam ir darbā, atstājusi pārāk spēcīgu iespaidu un sašķobījusi prātu? Žēl…
Paldies, Jums, Ieva, par to, ka adekvāti atspēkojāt tos Kļavas kunga murgus vismaz sadaļā par Norvēģijai inkriminēto it kā incesta propagandu.
Man daudz nācies viesoties pie draugiem un biznesa partneriem šai zemē. Kaut kas nelikās loģiski Kļavas safabricējumos. Uzgāju tīmeklī galveno klaigātāju ar niku NickBee. Facebuku lauzītā angļu valodā skandina par Norvēgijas un vispār rietumu pagrimumu līdz kaut kādam Svjatoslavam diskusijas turpinājumā atbild (uzsveru) pareizā krievu valodā un viss par troļļu fermām apstiprinās.
Papētīju visu pieejamo angliski un norvēģiski par šo ”briesmoni” — Inga Marte Thorkildsen. Izrādās, viss ir diametrāli pretēji – viņa vēlas brīdināt un pasargāt bērnus.
Nu ko, Kļavas kungs var braši stāties blakus prokremliskajiem domubiedriem Imantam Kalniņam un Kasparam Dimiteram. Tas ir trollisma triumfs pār veselo saprātu…
***
[Redakcija: 212.93.97.76 Riga Latvian Mobile Telephone Co.]
Pedofilu zeme
https://infoagentura.wordpress.com/2014/11/27/par-norvegijas-pedofilijas-tradicijam-cietusas-latvietes-stasts/
to Ieva
es nepazistu nevienu sievieti, kas butu izvarota vai piedzivojusi incestu. Ar to es negribu teikt, ka nekas tads Latvijaa nav, tacu es personigi nevienu nezinu. Vismaz neviena neko tadu man nav teikusi. Ari pasai, par laimi, ir bijusi laimiga un mieriga berniba. Kaa tas nakas, ka tu pazisti vairakas sadas sievietes, kas bijusas gan izvarotas, gan piedzivojusas incestu? Kadaa vide tu dzivo?!
Kādā vidē dzīvoju? Inteliģentā un kulturālā. Tas, ka dzīves laikā sastopu dažādus cilvēkus un uzklausu dažādus stāstus ir apstākļu sagadīšanās. Protams, tā nav ikdienišķa tēma un parasti tiek noklusēta.
Es ar nevienu draudzeni / paziņu, kura būtu cietusi no incesta vai izvarošanas LV nepazīstu. Un par PEDOFīLiJU Skandināvijā, gan no izceļojušiem cilvēkiem esmu dzirdējusi. Tapēc LV manā izpratnē ir drošāka. Bērnu nopērt par lieliem palaidnības darbiem nav nekas slikts. tas bērnam rada respektu pret kārtību – zagt, slepkavot, melot utt ir slikti. Tapēc mūsdienās latvijas iedzīvotāji ir kūlturālāki nekā norvēģi.
tikpat labi var jautāt, kādā vidē dzīvo tu. Jo incests ir biežāka parādība nekā iedomājamies. Un bieži arī inteliģentā vidē.
Hah, es pats zinu 3 meitenes, kuras ir tikušas izvarotas, un tas ir tikai, ko es zinu, ja būtut es meitene, tad aju zinātu vairāk…
Iveta, esmu cietusi gan no incesta, gan izvarošanas nepilngadīgā vecumā. Tas, ka kāds kaut ko nezina, nenozīmē, ka tā nav. Respektīvi, bez jūsu subjektīvās realitātes vēl pastāv arī objektīvā.
Man bija vajadzīgi 20 gari gadi, lai es vispār ar kādu sāktu runāt par to, kas ar mani bērnībā bija noticis. Un tās nav sarunas ar draudzenēm pie kafijas tases, tā bija saruna psihoterapeita kabinetā. Latvija nav drošāka, Latvijā vienkārši šī tēma ir tabu, un kaut kādā veidā to var saprast, jo saprāts vienkārši atsakās pieņemt pedofīliju kā īstenību. Es augu inteliģentā, par labvēlīgu uzskatītā ģimenē. Tas ir mīts, ka šādas lietas notiek tikai alkoholiķu utt. ģimenēs.
Savukārt komentējot rakstu – bailes ir primitīva motivācija. Daudz nozīmīgāka ir spēja atšķirt labu no ļauna. Lai gan varu saprast: būtu vismaz bailes tos mērgļus atturējušas no bērnu izmantošanas. Diemžēl daktera tekstā ir daudz muļķību, piemēram, arābu zemēs meitenes var izprecināt un stāties ar viņām dzimumsakaros, vēl pirms tās sasniegušas pubertitāti. Tā ir legalizēta pedofīlija!
Neticami ! Vai tiešām kāda domā, ka tās ir lietas, ar ko plātās? Acīmredzami, varbūt neesat tik labas draudzenes savām draudzenēm, lai kāda par to jums stāstītu. Kur nu vēl paziņas. Apbrīnojama primitivitāte, ja kāda domā, ka šāda veida pazemojumus stāsta katram paziņam.
Un nereti visnelaimīgākie cilvēki ir tie, kuri visplatāk smaida un ik dienas publicē pārdesmit priecīgus dzīves brīžus. Esiet vērīgas
Es nepievērsīšos sīkām nepilnībām, bet kopumā doma, kura man nāk pretī no raksta – cilvēce neattīstās uz priekšu, iegūstot tādas labas īpašības kā godīgums, sirdsapziņa u.c. Un par to, protams žēl, un nekas cits neatliek, kā audzināt ar varu. Taču tajā pašā Norvēģijā vai Vācijā šādas īpašības ir biežāk sastopamas nekā pie mums. Ar visu liberālismu.
Es piekrītu novērojumam, ka liberālākās valstīs ir jūtama vairāk līdzcilvēku mīlestība, cieņa un savstarpējo attiecību pilnveidošana.
Fundamentālās vertības ir katram iestrādātas kops bērnības – ciena pret sevi, pret līdzcilvēkiem. Un tas nav balstīts uz bailēm (par sodu). Tas ir balstīts uz sapratni, ka kopā mēs varam sasniegt vairāk un kopā mēs esam spēks. Brīva griba. Tā ir vislabākā motivācija attīstībai.
Palasi – Ieva
http://www.diena.lv/blogi/ia-norvegija-pedofilu-zeme-14001345
Interesants viedoklis, bet tai pašā laikā subjetīvs.
Krieviju beigās pieminēt vispār bija lieki, jo Krievijā ir vēl vairāk problēmu nekā Rietumos, tikai par tām nerunāt tāpat kā padomju laikos. Toreiz nebija ne problēmu, ne protestu. Krievijā ir vitus garīgums, jo tas ir cieši saistīts ar amorālo varu, kura ir necilvēciska un kuru veido pašlabuma melētāji – vilki aitādās. Brīnos, ka tik erudīts cilvēks kā ārsta kungs to vēl nav apjēdzis.
Es piekrītu. Interesants viedoklis, bet beigu frāze par Krieviju pilnīgi lieka un es pat teiktu, ka tā neizskatās pēc P.Kļavas. Rietumu pasaulē baidās no Krievijas garīguma? Rietumu pasaulei vienkārši nav vajadzīga valsts, kura ir iedomājusies, ka ir pasaules centrs un visu vēlas diktēt pēc saviem noteikumiem.
Par šo vilšanās.
Runāt par labāku, gudrāku sabiedrību vienā teikumā un nākamajā pieprasīt nāvessodus – absurdi līdz kaulam.
Piemērs tipiskais no Krievijas: TV sarunu šovs. Tiek risināta problēma, kas tieši vai netieši saistīta ar vardarbūbu. Piemēram, jaunietes piekāvušas vienaudzi. Skatītāju zālē tantes auro – pakārt, nošaut, citādi izrēķināties.
Domājoši cilvēki sakatīs šajā piemērā problēmas būtību.
Tieši tā! Tieši tur ir atslēga. Vardarbību nevar apstādināt ar vardarbību. Tikai ar mīlestību, pacietību un siltumu + Loģisku domāšanu un attīstību…
Nevienam nav tiesības mācīt citus cilvēkus dzīvot, kā vien vecāku pienākums dalīties ar bērniem savā dzīves pieredzē, nenodarot tiem ļaunu.
Mīlestībā, Ābels
===================================
Опыт – это слово, которым люди называют свои ошибки.
Avots: http://ofigenno.cc/evreyskie-pos…
Svētās šausmas! Autoram nav mazākās sapratnes par to, ko viņš raksta, nemaz nerunājot par faktu pārbaudi netakarīgos info avotos. Šo droši var publicēt iekš pietiek.com vai puaro.lv. Kavlitāte atbilst.
Ļoti cienu Dr. Kļavas viedumu un inteliģenci. Viņa teiktajā ir vērts ieklausīties divreiz un pat trīsreiz. Taču šoreiz, šķiet, viņš ir kkur aizpeldējis. Nevaru piekrist viņam teiktajam par Austrumu vērtību slavinājumu.
Pilnīgi piekrītu
Neredzu nekā no vieduma vai inteliģences. Drīzāk idiotismu un atpakaļrāpulību. Ārstiem nevajadzētu būt tik stulbiem.
Terēzei
Iemācies skatīties tālāk par savu deguna galu. Savādāk sanāk – neko neesmu redzējusi, neko neesmu lasījusi, neko neesmu dzirdējusi, bet viedoklis man ir. Palasi vismaz 5 citus Kļavas rakstus, tad varbūt nāks kāda atklāsmei, par kādu viedumu iet runa. Citādi tikai bļaušana bļaušanas pēc.
Un stipra šaubas, vai šis raksts ir paša Kļavas tapis.
Tas Kļavas kungam :
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/186424/maskavas-pareizticigo-macitajs-latvija-nekad-nav-bijusi-valsts-video
Šis temats rosina padomāt… Jo tas ka rietumu demokrātijā ir savi, tā teikt interesanti apslēptie kloķīši tas ir fakts… Nu kaut vai ja paskatamies seriālos, gandrīz katrā tiek klaji propogandētas viendzimumu attiecības, lai pieradinātu sabiedrību ka tā lūk ir norma… Kādam tas ir tik vitāli nepieciešams… Un vēl, manuprāt paradokss ir tajā, ka mūsdienās pie arvien seklākas cilvēku iekšējās morāles, iebiedēšanas vai apspiešanas rīki kļūst arvien maigāki… Rezultāts, manuprāt jau šodien nav īpaši iepriecinošs… Ļoti sāk vilkt uz Sodomas un Gomoras pusi…
Viendzimumu attiecības utt. (Visādi varianti ka dzīvot dzīvi) nav nekāds jaunums un tas vienmēr ir eksistējis, joprojām eksistē un vienmēr eksistēs. Un no ta ka par to nerunā situācija nemainās. Ja par to runā, tad vismaz tie, kas izvēlējušies citu dzīvesveidu nekā “standarts”, var arī justies ka cilvēki, nevis ka nepieskaitāmi. Visi ir cilvēki – neatkarīgi no reliģijas, seksuāla virziena, interesēm, hobijiem, izglītības līmeņa, dzimuma… Vai tad ne? Kuram vispār ir tiesības klasificēt un vērtēt citus atkarība no viņu privātas dzīves preferancēm? Kādēļ kāds domā, ka ir tikai viena pareiza atbilde? Katram ir sava dzive un sava atbilde.
Ieva, slepkava arī IR cilvēks, bet par nodarīto sabiedrība viņus tomēr izolē. Tikai tāpēc , ka daži cilvēki dara ko vēlas , tas nepiešķir normas statusu netiklībai, nešķīstībai vai maucībai.
Anri, tu esi idiots/-e! Kā var salīdzināt viendzimuma attiecības ar slepkavību? Viendzimuma attiecības ir diviem viena dzimuma cilvēkiem, kas paši to vēlas, kuri ir rīcībspējīgi, kuri tādēļ jūtas laimīgi. Kas te ir kopīgs ar slepkavību? Maucība un netiklība ir tavs stulbums, nevis divu cilvēku attiecības!
Jautājums vai šo rakstu patiesi ir sarakstijis Kļava vai jauns kremļa troļu gājiens – sacerēt rakstus kas cildina ( ļoti nedaudz bet cildina)krieviju un parakstīties kā P . Kļava ?!
kosmiskais garīgums krievijā, tibetā… muļķības, vajag pieturēties pie latviskajām vērtībām – viss labākais, kas no seno indoeiropiešu augstāko kārtu dzīvesziņas mūsdienās kaut kur saglabājies, ir atrodams latvju folklorā, nav vajadzīgi nekādi āziati; ja jau nu ļoti gribam kaut ko meklēt Āzijā, tad jālasa baltiem radniecīgo seno irāņu teksti (Avesta)
gribas apturēt un izkāpt,tiešām ļoti daudz ļaužu ir tikai pašā attīstības punktā,loti žēl,ka nevar nekādi atrauties no tā sākuma punkta,bet pieļauju,ka ne visiem ir dots saprast,ka pēc šīs dzīves sekos cita,mani tas personīgi uzrunā,bet ko lai dara tie kuriem nav dota šī saprašana?Jā,varētu teikt,ka man ir garlaicīgi un skumji visu laiku dzirdēt jau dzirdēto tekstu,jo diemžēl šos rakstus jau lasa kuro gadu dažādās interpretācijās,bet tiem kuriem dzīve beidzas ar fizisko nāvi,kā lai viņus pārliecina,ka suns ir suns,bet bērns dzimst tikai cilvēkiem.Man ir žēl pašai sevi,jo es visu to saprotu,bet darīt varu ļoti maz.Krieviem ir labs teiciens”Bēda ir tā,ka ir par daudz prāta”.Ja,runa par Krieviju,tad jāsaka,ka viņu galvenais Visskrievijas Preizticīgo metrs,atļāvās svētīt ieročus,kuri tika izmantoti Ukrainā.Kā to visu saprast ticīgam cilvēkam?Tāpat arī Putins iet baznīcā un lūdz Tēvu,tikai kādam “tēvam” viņš lūdz?Tas,ka krievu tauta ir ticīga,piekrītu”bet ne mazāk agresīva i,varbūt tā sapratne par garīgumu ir ļoti nosacīti,kā tad tik garīgs var būt tik agresīvs.Diemžēl vinu ikona ir ar Putina attēlu,bet tas nav par visu krievu tautu,protams,ka ir un būs īstie kristieši,kuri saprot,šo Putina murgu.Nemeklējiet mušmirē ēdamu sēni,bet vispār piekrītu P.Kļavas rakstītam tekstam.
Piekrītu…!
Paldies par rakstu!
Iesaku katram rakstītājam izlasīt Ritas Brokas grāmatu “Troļļu zemes “PRINCIS””,….
Es izlasīju pirms daudziem gadiem. Kopš tā laika man par Norvēģiju ir savs skatījums… Taču slimu nāciju nevar mainīt vienas vai divu paaudžu laikā (indivīds tur nav vainīgs, viņi visi aug tādā vidē)… un tas nemaz nav parasta mirstīgā (jo īpaši kāda latvieša) kompetencē. Tāpēc ar rūgtumu sirdī un ar sašutumu to izlasīju. Zinu, ka tāda lieta eksistē un esmu pateicīga Liktenim, ka esmu piedzimusi valstī, kurā nav šīs garīgās nācijas slimības…
Diemžēl tavs teksts liecina par pretējo. Skrien pie psihiatra, kamēr nav vēlu, kuce!
Viens ir skaidrs… uz Norvēģiju braucot, bērnus līdzi neņemt!!! Jo pabalstu tikotāji un bērnu atņēmēji to tik vien gaida, lai varētu kādam atkal atņemt bērnu… Sanāk tāda sātaniska valsts tā Norvēģija….. pret bībeli iet…. Vai arī norvēģi savus bērnus nemīl….. hmm..
Tepat pie propogandas raksta atradu , iespējams Ievai tīkamu citātu… : ” Pat vairāk, nevar izaudzināt cilvēku, neierobežojot viņa brīvību ļauties zemākajām tieksmēm (attiecīgi viens no veidiem, kā degradēt cilvēkus, ir dot tiem brīvību ļauties zemiskajam un pat uzspiest „brīvību” bērnu audzināšanā, kā tas plaši pašreiz arī notiek). ”’ …. Sanāk, ka Norvēģija ir izvēlējusies degradēties????! Un visas tās akcijas par tēmu : ” Noliec siksnu. ” ir visklajākais aicinājums (pamudinājums) degradēties ….degradēt savus bērnus…. nostāties pret Dievu… izveidojot vesalu , manipulācijai pakļautu , paaudzi??!
Tieši siksna veido paaudzi, kas ir manipulējama…
Labi, es lasu un saprotu, ka vismaz tie, kas te kaut ko komentē, jūtas ļoti apmierināti ar siksnas lietošanu pret vājākiem (pieaugušie pret bērniem) un visādu citādu apspiešanu.
Labi, katram savs.
Es varu vienīgi vel piebilst to, ka te māca bērniem jau kopš bērnības labu pašapziņu un spēji domāt pašam, nevis ļauties manipulācijai. Tas nenozīmē, ka vecāki neuzņēmas atbildību. Neviens neļauj bērnam liktpirkstus kontaktā..bet ja, piemēram, puika grib lakot nagus, tad tas ir OK. Ir atsķirība, kur ir izvēles brīvība un kur vieta savas identitātes attīstībai.
Kam vajadzīgi zaldātiņi, kas ir vienādi un neko paši nevar izdomāt? Jo tikai pakļaujas lielākai varai.. (Siksnām utt.)
Cilvēki te ir ari izglītoti un domājoši. Un ir arī mazāk domājoši. Ir dažādi. Tāpat ka LV.
Nu bet tu paskaties apkārt! Kur ir šie izglītotie un domājošie? Runas tas viss tikai ir. Vai tiešām tik grūti saprast,ka pie mums valda nevis demokrātija, bet nesodamības princios?
Siksna ir tikai galējais līdzeklis…. Kad pārējais viss ir izmeiģināts un nav nesis vēlamo rezultātu. Ja pareizi visu izdara, tad siksna nemaz tik bieži vairs nav nepieciešama… ir pieredze , kas mazajam cilvēcinjam liek aizdomāties un sākt domāt!!!! Kas notiek ja noņem nost šo galējo siksnas variantu ??? Bērni izaug par norvēģiem….. 😦
“Krievijā šai ziņā vēl ir palicis garīgums, tāpēc Rietumu pasaule tā baidās no Krievijas.”
Ģēniji pieminēti arī pārsvarā no Krievijas.”Ar šo kungu viss ir skaidrs.
Lai palasa šo
http://slon.ru/russia/rossiya_i_zapad_kto_moralnee-1114248.xhtml
Es tikai par tiem mīkstmiešiem, kurus mātes uzaudzina. Šis ir tik negodīgs un ļauns vispārinājums. Pazīstu daudzus džekus, kurus ir uzaudzinājušas tikai mammas, un viņi bieži vien ir daudz patstāvīgāki nekā tiek, kas raduši dzīvot “pilnā” ģimenē.
Tā vien šķiet, ka Pēteris Kļava klūst par Viesturu Rudzīti NR.2
Nav jau katrs Pétera Kllavas vàrds jàsaprot burtiski,vinnss “nebàzz visus vienà maisà”
Par šo gan varu piekrist! Vienīgais mīnus ir fakts, ka bērnība tiek ”pazaudēta” krietni ātrāk nekā tas notiek, ja ir abi vecāki… Laigan ir arī plusi un tie ir vairāk nekā mīnusu… 🙂 Ir tāds teiciens: ”Ja bērnam ir desmit aukles, tad viņš izaug bez acīm, rokām un pat reizēm bez galvas uz pleciem…..” Galvai paliek tikai viena funcija…lai lietus laikaa ūdens nesatek kaklaa……
Piekriitu Péterim Klavam.Dziivoju ssajà Rietumu pasaulé jau sesto gadu,un ssobriid uzdodu sev jautàjumu,ko es te daru???Aizbraucu ieguut pieredzi,apguut valodu,ne ekonomiskàs situàcijas déll.Varu teikt,ka sseit daudzas cilvéciskas vértiibas ir izzudussas,vairs neeksisté,nav robezzu daudzàm lietàm.
Malacis Peteris Klava!Ir jaruna un vairak jaatver ,,acis,,!
“Krievijā šai ziņā vēl ir palicis garīgums, tāpēc Rietumu pasaule tā baidās no Krievijas.” wtf? Mans labākais draugs ir norvēģis, viņam nekad nav bijušas incesta tipa attiecības ar ģimeni, pat nekas tuvu tam. Mūsdienu problēma ir sevis identificēšana ar sabiedrību un nevis indivīdu. Manā laikā arī bija stilīgi lasīt poterus, bet es lasīju Dostojevski, Blaumani, Stendālu un pēc iespējas dažādāku autoru loku no atšķirīgām kultūrām. Man neviens to nelika darīt, ne kapitālisti, ne Krievija, ne māte vai kāda cita autoritāte. Muļķīgi ir sekot kļavu, putinu vai vels viņ’ zin kā domu gājienam. Masa paliek masa.
Autors pats rada iespaidu, ka ir pedofils. Bērnu slimnīcā tādiem nav vietas!
Domā, ko raksti. Internets rada šķietumu anonimitātes ilūziju.
Jautājums vai šādi izpaužas tas garīgums? https://www.youtube.com/watch?v=LSwmzeZj5Fk
Vai tiešām šo tu dēvē par garīgu nāciju?
Atbalsojums: Raksts, kas mani satrauca. | ievaah
Rietumu pasaule visu sauc iistos vaardos. Ja meitene vai zeens jauniibaa tika seksuaali izmantoti, vinji to agri vai veelu sapratiis. Pie mums taa nebija. Pie mums, Padomju Latvijaa, nemeedza runaat par to, ja kaads onkulis vai tante nepieklaajiigi uzvedas. Par to kluseeja, jo bija kauns staastiit. Domaaju, ka ssii situaacija ir lielaa meeraa saglabaajusies. Raksta autors domaa, ka tas, par ko nezina, nepastaav. Skumji.
Dakteritis ir nojudzies.
kur petja bidlostānā ir tas kosmiskais garīgums, kur?, konkrētāk varētu bez vispārīgas vāvuļošanas?
Neizglìtots mulkis!!! Pazìstu daudzas sievietes, kuras ir izaudzinäjusas fantastiskus dèlus. Vinam tiesäm atvainonoties vajadzètu par savu stulbo viedokli – par sievietém vinam nav ne jausmas.
Es nesapārotu, ja reiz Norvēģijā priekš jums ir tik slikta un jūs neapmierina šie likumi, tad lūdzu dodieties atpakaļ uz Latviju kur viss ir tik perfekti un brīnišķīgi, pedofilija ir katra valstī , katra valstī atradīsies slimi cilveki , no tā neeizbegs , bet ES priecājos kā Norvēģijā viss ir tik stingri, jo Latvijā bērni tiek dauziti kā arprac, vcāki dzer un neliekas ne zinis, tāpēc savu profesiju ES arī izvēlējis lai palīdzētu bērniem kuriem nav labi ģimenes , un kā jau jūs daudzi sakat nav dūmi bez uguns, un tāpat neviens neies un neņems jums bērnus nost, par ko jūs arī sudzaties, Ievērojiet likumus un nepalaižat pārāk daudz rokās un dzeriet mazāk, tad problēmu nebūs, jo latvieši nav labāki, atcerēties jūs neesat mājas tā nav jūsu valsts , un te viss ir savādāks 🙂 🙂
Protams, ka vientuļajām mātēm būtu īpaši jāpacenšās lai sniegtu bērniem lietas, kuras tie iegūst ģimenēs ar abiem vecākiem, bet tas pats attiecas uz vientuļajiem tēviem.
Kas tās par muļķībām, ka būtu jāaudzina gudri, garīgi un atbildīgi vīrieši? Tas attiecas uz abiem dzimumiem. Spēcīgi pārvērtēta stiprā dzimuma nozīme cilvēku attīstībā. Palūkojies uz vairākām islāma valstīm, kurās sieviešu tiesības un ietekme ir niecīga salīdzinājumā ar pretējo dzimumu. Attīstība ir neeksistējoša vai labākajā gadījumā – nesalīdzināma ar rietumu valstīm.
Visiem cilvēkiem ir jāizglītojas.
Un vai tiešām šķiet, ka Krievijā ir tik neparasti milzīgs skaits garīgu un produktīvu cilvēku, kuri vienmēr domā ilgtermiņā? Smieklīgi.
P.S. Nezinu nevienu cilvēku kurš rūpētos par savu suni un nerūpētos par savu bērnu.
Interesanti,kā krievu lielsovinismu var nosaukt par augstām sabiedrības vērtībām Uz kā dzirnavām Jūs Kļavas kungs lejat,varbūt biedrs Kļava?
Paldies! Visgudrakie vardi,viedokli,kurus jebkad esmu dzirdejusi!!!😉🤗😇
Tiesi Krievijā jau sen nav nekāda gariguma. Šī impērija ilgi vairs nedzīvos. Tāpēc to nevar likt kā paraugu.
Konkrēti un pareizi!
Piekrītu par teikto un par novērtējumu, bet kā daba attīrās, tā arī cilvēce attīrīsies, cik tas būs sāpīgi, tas cits jautājums…
Lai nepiekristu tam,ko raksta Pēteris Kļava,prāta spējām jābūt viszemākajā līmenī ,tāpēc tik daudz sieviešu zākājas par viņa rakstu,,jo to jau nu gan viņas nevar un negrib saprast,ka vēl eksistē cilvēki,kas spējīgi izprast šīsdienas pasauli,kur nu vēl to,ka viņu vidū ir prāvs pulks vīriešu!
Nevajag piesaukt valsti, kas atklāti atbalsta pedofiliju, jo, ja abi salaulāti, tad varo kaut zīdaini, jo vecuma ierobežojumu nav. Un putinistu tenkas arī nevajag izplatīt, tāpat kā nevajag visā vainot vientuļās mātes un slavināt pionierus. Vai, vismaz, vispirms ir jāpierāda, ka visus deģenerātus (pionieros vajadzēja obligāti stāties) ir izaudzinājušas vientuļās mātes.
Atbalsojums: Garīgā “sprāgoņa” P. Kļavas antilatviskās “žļurgas”