Krievu okupanta atklātā videovēstule ASV prezidentam

00548_Krievu_okupantsLabdien!

Es esmu krievu okupants. Tā ir mana profesija, tā vēsturiski ir iegājies.

Agrāk es okupēju Sibīriju. Tagad tur iegūst naftu, gāzi, alumīniju un vēl ļoti daudz ko noderīgu. Tagad tur ir pilsētas ar bērnudārziem un slimnīcām. Un tagad tur vairs nevar pārdot sievietes par kažokādām, kā tas bija pirms manis.

Es okupēju Baltiju. Tās lauku sētās es uzcēlu rūpnīcas un elektrostacijas. Baltijā ražoja augstas kvalitātes elektrotehniku un automašīnas, tā bija slavena ar savām smaržām un balzāmu. Mani palūdza no turienes aiziet. Tagad tur ražo šprotes, bet daļa iedzīvotāju tīra Eiropas tualetes.

Es okupēju Vidusāziju. Tukšā stepē es uzcēlu kanālus, rūpnīcas, kosmodromus, slimnīcas un stadionus. Tur būvēja kosmosa raķetes un lidmašīnas, attīstīja rūpniecību, audzēja graudus un kokvilnu visai valstij. Mani palūdza no turienes aiziet. Tagad tur attīstās uz Amerikāņu kredītu rēķina un audzē kaņepes, bet daļa iedzīvotāju brauc strādāt par celtniecības melnstrādniekiem pie bijušajiem okupantiem.

Es okupēju Ukrainu. Kopā ar ukraiņiem mēs ražojām avio dzinējus, kuģus, tankus un automašīnas. Mani palūdza no turienes aiziet. Tagad tur iznīcina visu, kas palika pāri no okupantiem, neradot vietā neko jaunu. Tur notiek nebeidzami maidani un valda diktatūra.

Jā, es esmu okupants un man ir apnicis par to nepārtraukti atvainoties. Jā es esmu okupants no dzimšanas, tāpēc bīstieties no manis.

Tas biju es, kurš XVII gadsimtā izcieta poļu interventu zvērības juku laikos. Bet ar ko beidzās viņu intervence? Tas biju es, kurš nodedzināja Maskavu, lai neatdotu to Napoleonam. Bet kā beidza Napoleons? Tas biju es, kurš sēdēja Volokalanskas ierakumos, saprotot, ka vācu nacistus apturēt neizdosies. Bet kur tagad ir šie nacisti un viņu nolādētais Hitlers?

Pie manis mājās ir nākuši visi, kam nav slinkums – turki, angļi, poļi, vācieši, franči. Zemes pietika visiem – 2,5 kvadrātmetri uz cilvēku.

Saprotiet taču, man nav nepieciešama jūsu liekulīgā brīvība, man nav nepieciešama jūsu sapuvusī demokrātija, man ir svešs viss tas, ko jūs saucat par “rietumu vērtībām”. Man ir pavisam citas intereses.

Pieklājīgi brīdinu pēdējo reizi – neuzprasāties uz nepatikšanām. Es radu pasauli, man ļoti patīk miers, bet karot es protu vislabāk par visiem.

Ar cieņu, Krievu okupants.
/2015/

[Stulblatviešiem un ļaunlatviešiem, kam ausīs griezīs pirmā daļa, tomēr ieteicams aizdomāties par nobeigumā teikto, jo īpaši tagad, kad amerikāņi mēģina pulcēt visas pasaules neliešus un idiotus karam ar Krieviju.]

Avots:

Informācijas aģentūra
/20.09.2015/

Šis ieraksts tika publicēts Kat.: Politika, Reģ.: Krievija, Veids: Parodija. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Krievu okupanta atklātā videovēstule ASV prezidentam

  1. Jautājums saka:


    Vari dzvot savā sapņu pasaulē un censties attaisnot komunistu noziegumus.Visas valstis,kam ir kāds sakars ar Krieviju, t ir atpalikušas attīstībā par 30+ gadiem gandrīz visās jomās. Polija atrāvās no krievijas, tagad vidējais polis dzīvo 4x labāk nekā krievijā. Ukraina kura bija krievijas vadībā ir nabadzīga un nomocīta. Ziemekoreja ir Krievijas draugs, tur vēl pat īsti nav elektrība. Pati krievija, mirstības līmenis ir pielīdzināms 3. pasaules valstīm, korupcijas līmenis – viens no augstākajiem pasaulē, cilvēktiesības – 3 pasaules līmenis. Tehnaloģijas attīstība – nekad dzīvē neēsmu redzējis krievu telvizoru vai datoru.
    Ja krievi visur ejot attīsta tehnaloģijas un dzīveslīmeni, tad kāpēc lielākā valsts pasaulē ar nebeidzamiem resursiem ir atkarīgi no rietumu tehnaloģijām un resursu tirgošanu? Tu spēj nosaukt kaut vienu valsti kur vidējā alga ir vismaz 1000eiro un šī valsts ir krievijas sabiedrotais?

  2. dumis saka:

    Tā ir Latvija. Cilvēktiesības, tās ir tikai parazītiskajai ,,valdībai,, Dzīves līmenis, nenormālā dārdzība, un ļoti zemais ienākumu līmenis tautai, iespējams vēl sliktāks kā Krievijā. Tā kā nevajag spodrināt sarūsējušu čugunu pasaules redzēšanai un dzīvot nebeidzamos melos par valsts ekonomisku izaugsmi un lielajām vidējām algām. Ja 100 saņem gadā pa 200 000tūkstošiem tad izdalot visu uz pelnošo iedzīvotāju skaitu varbūt sanāk tie 300-400 mēnesī. Kārtējie propogandas meli.

Komentēt

