Donalds Tramps: CNN ir “feiku” TV kanāls

00663_37094789_403

Jaunievēlētais ASV prezidents Donalds Tramps 11.01.2017 savā pirmajā preses konferencē pēc ievēlēšanas paziņoja, ka TV kanāls CNN nodarbojas ar t.s. “feiku” (apzināti nepatiesu ziņu) izplatīšanu.

Preses konferencē Trampam uzdeva daudz jautājumus par t.s. ”Krievijas ietekmi” un tai skaitā arī par publiskoto Lielbritānijas specdienestu darbinieka ziņojumu, kurā tiek apgalvots, ka Krievijas specdienestiem esot kompromitējoši materiāli pret Donaldu Trampu, kuri esot iegūti viņa vizīšu laikā Maskavā un Santktpēterburgā. Tramps Krievijas viesnīcā it kā esot izklaidējies ar prostitūtām, kas esot nofilmēts.

Preses konferencē Donalds Tramps paziņoja, ka nekas tāds principā nevarēja notikt, jo viņš kā slavens cilvēks jebkurās savās ārvalstu vizītēs ir piesardzīgs un apzinās ka pilnīgi visas viņa darbības var tikt filmētas, tai skaitā arī ar slēptajām kamerām. Papildus Tramps atsaucās uz savu bacilafobiju un norādīja, ka tā nerīkotos arī tādēļ, ka viņam ir bail no baktērijām.

Tramps paziņoja, ka šī ziņa ir t.s.“feiks” un kaunināja tos medijus, kuri to izplatīja. Pēc tam CNN žurnālists pieteicās uzdot jautājumu: “Ja jau Jūs tā uzbrūkat mums, tad ļaujiet vismaz uzdot jautājumu. Ļaujiet mums aizstāvēties. Ļaujiet mums uzdot jautājumu.” Uz to Tramps ar kustībām lika saprast, ka jautājumu uzdot neļaus, bet pēc CNN žurnālista neatlaidīgas prasības, pateica: “Jums nē [tas ir neļaus uzdot nejautājumu], Jums nē! Jūs organizācija [CNN] ir drausmīga. … Jūsu organizācija ir drausmīga. … Klusu lūdzu. … Klusu lūdzu. … Neesiet rupjš. … Neesiet rupjš. … Viņa uzdos jautājumu. … Nē, es nedošu Jums iespēju uzdot jautājumu. …. Es nedošu Jums iespēju uzdot jautājumu. … Jūs [CNN] melojat …Jūs [CNN] esat feiku ziņukanāls. … Jūs esat feiku ziņukanāls.”

Vēl par mediju melīgo dabu Tramps pateica sekojošo: “Es nedomāju, ka ir nepieciešama mediju reforma. Es domāju, ka medijos ir nepieciešami cilvēki, kuriem ir noteikti morālie principi. Aizvien biežāk tiek runāts par feiku ziņām, par nepatiesām ziņām. Es jums varu pateikt, ka daži no tiem medijiem, ar kuriem mums ir darīšana [rāda ar pirkstu uz atsevišķiem žurnālistiem zālē], nodarbojas ar feikiem. Es viņus tagad nesaukšu vārdā un ar pirkstu uz viņiem nerādīšu, viņu pārstāvji pašreiz atrodas šajā zālē. Šajos medijos ir ļoti daudz negodīgu cilvēku. Mums ar to kaut kā būs jāsadzīvo. Man ir tā priekšrocība, ka es uz to [feiku ziņām] esmu spējīgs atbildēt. Kad viņi melo attiecībā uz kādu, kurš nespēj atbildēt, kuram nav tādas “tribīnes” kā man, lai atbildētu uz apvainojumiem, tad tas var salauzt cilvēku. Es esmu redzējis cilvēkus, kurus tas ir salauzis. Tas ir ļoti negodīgi. Es meklēšu godīgus žurnālistus.”

Avoti:

Informācijas aģentūra
/20.01.2017/

Šis ieraksts tika publicēts Kat.: Politika, Reģ.: Anglosaksija, Veids: Ziņa, W: DONALDS TRAMPS. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

Komentēt

