Tests 12 gadīgiem bērniem Vācijā

Šokēts Vācijā dzīvojošs 4 bērnu tēvs izlika internetā viņa rīcībā nonākušu skolas testu bildes 12 gadīgiem bērniem, kuras normālam cilvēkam ir vairāk kā šokējošas. Un kursu, kurā bija jāpilda šis tests pasniedza speciāli pieaicināti homoseksuālisti. Tāda, lūk, ir viena no Rietumu izvēles grimasēm  un tas nebūt nav tas ļaunākais no tā ārprāta, kas tur notiek un kas gana strauji nāk arī Latvijas virzienā. Lūk pilns šokētā tēva ieraksta tulkojums:

„Būdams no vienas puses tolerants cilvēks, bet no otras puses četru bērnu tēvs, kurš ir nodzīvojis Rietumos ceturtdaļgadsimtu, es, protams, esmu daudz ko piedzīvojis. Tomēr notikums, kurš atgadījās vakar (21.06.2013), pat mani šokēja. Mana kolēģe atnesa uz redakciju testu, kurš bija jāaizpilda viņas 12 gadīgajam dēlam. Un, lai gan formāli viss notika ar vecāku piekrišanu, jo runa bija par venērisko slimību profilaksi, pats tests, ko bērns atnesa mājās, visus patiesi šokēja. Lūk šis tests:
00277_test2 00277_test1
Kur ir tā robeža starp maitāšanu un apgaismošanu? Situācijas cinisms slēpjas vēl apstāklī, ka nedēļu garajam semināram skola kā „instruktorus” piesaistīja lesbieti un homoseksuālistu. Ja tas ir liberālisms, tad kas gan ir libertināža (marķīza de Sada termins) un pilnīga seksuāla visatļautība???”

Avots:
http://nikwerner.livejournal.com/941.html

Informācijas aģentūra
/24.10.2013/

Šis ieraksts tika publicēts !!! PAR BĒRNIEM !!!, Homoseksuālisms, pedofīlija, Kat.: Notikumi, Reģ.: Eiropa, Veids: Oriģinālziņa. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

2 Responses to Tests 12 gadīgiem bērniem Vācijā

  1. 4 bērnu māmiņa saka:

    mēs klusēsim un tas arī ienāks mūsu ikdienā, vai balsu savākšana Bērnu aizsardzības likumā o dos, jo vara visu lemj bez mums, tapat ieviesa euro, lai gan lielākā dāļa tautas bija pret, man liekās sen jau ir pierādījies, kad ir jāstājas ārā no ES kamēr mūsu bērni nav samaitāti, kamēr mēs paši kā nācija neesam noslaucīti nozemes virsas, kamēr vēl ir kāds zemes pleķītis

  2. brille saka:

    Es arī 3 mēnešus nodzīvoju Berlīnē. Ziniet, tur visi ir ļooooti toleranti. Un ziniet, man vēmiens nāk no ļoooti daudziem cilvēkiem, kuriem vairs pat nevar noteikt dzimumu! Un tas ir ļoti reāli. Rīgā es tādu cilvēku esmu redzējusi vienreiz un man tāds riebums ap dūšu sametās paejot garām, bet Berlīnē šajā laikā esmu redzējusi jau daudzus, kuriem grūti noteikt dzimumu. Manī tas izraisa šausmas un pretīgumu. Nedod Dievs tos likumus, kas ir Eiropas savienībai. Tā ir izvirtība, pilnīga degradēšanās un iznīcība.

Komentēt

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.