Cietusī māmiņa nosauc bērnu tirgotājus

Ainārs Šlesers, Nils Ušakovs, Ingrīda Labucka, Laila Rieksta-Riekstiņa, Solvita Āboltiņa, Inese Šlesere ar vīru, Aivars Krasnogolovs

Ainārs Šlesers, Nils Ušakovs, Ingrīda Labucka, Laila Rieksta-Riekstiņa, Solvita Āboltiņa, Inese Šlesere ar vīru, Aivars Krasnogolovs

Nils Ušakovs ir iesaistīts bērnu tirdzniecībā. Tā savā rakstā-atklātajā vēstulē apgalvo bijusī Latvijas iedzīvotāja (māte latviete, tēvs ukrainis) Vikija Tora, kura pašreiz dzīvo Kanādā. Tāpat iesaistē bērnu tirdzniecībā tiek vainota Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa, Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas vadītāja Laila Rieksta – Riekstiņa,  bijusī Tieslietu ministre un Latvijas pirmās partijas biedre, pašreiz ES tiesas tiesnese Ingrīda Labucka (policijas ģenerāļa Aloiza Blonska meita), bijušais Latvijas pirmās partijas priekšsēdētājs Ainārs Šleser un viņa sieva Inese Šlesere, kā arī Rīgas bāriņtiesas priekšsēdētājs Aivars Krasnogolovs.  Autorei vairākus gadus atpakaļ tika atņemts bērns, ko ar grūtībām izdevās atgūt.

Jāatzīmē, ka vēstulē apgalvotais sakrīt ar bijušā Rīgas bērnu tiesību aizsardzības centra darbinieku slēdzieniem un to apstiprina arī joprojām notiekošā Rīgas bāriņtiesas un sociālā dienesta patvaļa pret ģimenēm un bērniem (tagad šāda pieeja jau ir izplatījusies pa visu Latviju).

Zemāk raksta-atklātās vēstules tulkojums no krievu valodas.

„Ušakova kungs, cik procentus no kopējā Latvijas bērnu trafika (pārsvarā trijos galvenajos virzienos – Itālija, Francija, ASV) saņemat Jūs un Jūsu partija „Saskaņas centrs” no Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas direktores Lailas Riekstas-Riekstiņas un Saeimas priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas (dzimusi Mellupe) – diviem no kopumā četrpadsmit bērnu trafika organizatoriem-menedžeriem Latvijā?!

Gribu vērst lasītāju uzmanību uz dažiem faktiem:

[1] Pirmais, ko viņi izdarīja, iegūstot varu Rīgas domē 2009.gada jūnijā, ir procesa sākšana par Rīgas bērnu tiesību aizsardzības centra (RBTAC) likvidāciju. Process tika sākts jūlijā un tika pabeigts jau 15.septembrī. Tehniskais izpildītājs, kurš to paveica ir Leonīds Kurdjumovs.

[2] RBTAC bija vienīgā valsts institūcija, kura cīnījās pret bērnu trafiku Latvijā, kurš tobrīd notika caur Rīgas domes bāriņtiesu un saziņā ar LR Bērnu un ģimenes lietu ministriju (vēlāk Labklājības ministriju) un LR Tieslietu ministriju.

[3] RBTAC direktors Jānis Gulbis un viņa kolēģi toreiz izglāba arī manu dēlu, kad Rīgas bāriņtiesas priekšsēdētājs Aivars Krasnogolovs pēc vardarbīgas atgriešanas no Kanādas uz Rīgu centās to pārdot.

[4] Es līdz pēdējam aktīvi piedalījos cīņā par RBTAC saglabāšanu un vairākkārtīgi sazinājos ar Nila Ušakova administrāciju, tai skaitā runāju pa telefonu ar pašu Leonīdu Kurdjumovu.

[5] Bijušais RBTAC direktors un LR Augstākās padomes deputāts Jānis Gulbis šai sakarā raksta: „Pašvaldībās, kur tieši parādās tas rezultāts, kā valsts un pašvaldības politiķi veic savas funkcijas attiecībā pret ģimeni un bērniem, no šiem politiķiem neatkarīga uzraudzība vispār Latvijā nav. Vienīgā šāda institūcija bija Rīgas Bērnu tiesību aizsardzības centrs, ko veiksmīgi likvidēja N.Ušakovs ar A.Šleseru. Kā saka – “roka roku mazgā, abas baltas.” „ (raksts „Par bērnu tiesību aizsardzību un jaunākajām izmaiņām Bērnu tiesību aizsardzības likumā„,
http://www.antijujuagency.org/2013/05/par-bernu-tiesibu-aizsardzibu-un.html )

[6] Latvijas bērnu trafika industriju 1999.-2002.gadu laikā izveidoja LR Tieslietu ministrija sadarbībā ar LR Ārlietu ministriju

[7] Latvijas bērnu trafika industrijas izveidošanu vadīja toreizējā Tieslietu ministre Ingrīda Labucka no Latvijas Pirmās partijas [Tieslietu ministrijā toreiz strādāja leģendārā Ārija Iklāva, kuru RBTAC „pieķēra pie rokas”, apstiprinot acīmredzami fiktīvus dokumentus, kuri atļauj bērnu adopciju uz ārzemēm], kuras priekšsēdētājs Ainārs Šlesers ir viens no trim ievērojamākajiem Latvijas oligarhiem. Vēlāk Šlesers kļuva par Nila Ušakova vietnieku, bet Ingrīda Labucka par ES pirmās instances tiesas tiesnesi.

[8] Galvenā bāze caur kuru bērni tiek pārdoti līdz pat šim brīdim, ir Rīgas bāriņtiesa, kas ir Rīgas domes, kuru vada Nils Ušakovs, pakļautības iestāde. Šīs iestādes nosaukums pareizi atspoguļo šīs iestādes mērķus un būtību [bāriņtiesa – bāreņu tiesa – tas ir bāreņu notiesāšana]. (…)

[12] 2009.gadā, cīnoties par RBTAC saglabāšanu, es „uzdūros” trīs mazgadīgu bērnu lietai (5-gadīga māsiņa un divi viņas jaunākie brāļi), kurus nežēlīgi atņēma vecākiem tikai par to, ka viņu tētis un mamma (abi nākuši no bērnunamiem) bija nabadzīgi. Bērnu atrašanās vietu no vecākiem ļaunprātīgi slēpa [šī Latvijā ir izplatīta prakse, komplektā ar mākslīgi pārspīlētiem vai bieži vien pat izdomātiem apvainojumiem vecākiem].

[13] Tomēr audžuvecākiem, kuriem bērni tika nodoti, izdevās atrast īstos vecākus, un abas ģimenes uzsāka cīņu par bērnu atgriešanu bioloģiskai ģimenei. Kad par to uzzināja Rīgas bāriņtiesā, bērnus nekavējoties pārdeva uz Itāliju, neinformējot par to nevienu no ģimenēm…

[14] Lūk Itālijas vēstniecības Latvijā pirmā sekretāra Gabriele De Stefano vēstules teksts, ko viņš atsūtīja man, nevis Nilam Ušakovam vai kādai citai oficiālai Latvijas amatpersonai, kuri ir iesaistīti šajos necilvēciskajos noziegumos:

Fri, 15 Jan 2010 11:31:13 +0200 от Primo Segretario Riga :

Dear Ms. VickyXXXX,
in reply to your messages, I wish to inform you that the Embassy of Italy to Latvia has no information about the facts that you mentioned in your letter. In case you think that some crimes or abuses were committed, I kindly recommend you to inform about that the competent police and justice authorities.
With my best regards,
Gabriele De Stefano
Gabriele De Stefano
Primo Segretario
Ambasciata d’Italia – Riga
tel. +371 6 7216069
fax +371 6 7216084
www.ambriga.esteri.it

[15] Viens no rakstveida pierādījumiem, kurus saņēma Itālijas vēstniecības Rīgā pirmais sekretārs kā pielikumu manam oficiālam iesniegumam, ir man adresēta pārdoto bērnu audžuvecāku vēstule (skat.zemāk, upuru vārdi izmainīti).

Vēstulē ir minēts, ka es zvanīju LR Prezidenta kancelejai un citām augstākstāvošām valsts iestādēm. Tā ir taisnība, un viena no šīm „citām iestādēm” ir Nila Ušakova personīgā sekretāre.

Vēl gribu piebilst, ka oligarhu un politiķu noziegumu nevēlamo liecinieku apklusināšanas sistēma, kuras kontūri redzami vēstules tekstā, Latvijā un Kanādā ir ļoti līdzīga.

„—–Original Message—–
From: Arturs XXXXX
To: Vicky
Date: Mon, 07 Dec 2009 13:23:58 +0200
Subject: Re: XXXXXXXXXXXXXXXXXX

> Sveicinaati,Vicky.
Mees augsti noveerteejam Juusu veelmi paliidzeet un esam par to Jums loti pateiciigi, bet izskataas, ka sajaa valstii neviens taa iisti nav gatavs paliidzeet un iesaistiities.
Mekleejot veel gimenes, kuras ir cietusas no Riigas baarintiesas, mees saduuraamies
ar to, ka neviena oficiaali kaut ko iesaakt nav gatavi, jo baidaas par savu naakotni.
Vieni, seit Latvijaa, mees arii neesam gatavi ciiniities tik augstaa liimenii, jo sis “bizness” tiek veicinaats no politiku rindaam un vini jau sev nelaus nodariit paari.

Par to liecina kaut vai tas, kad tajaa dienaa, kad Juus zvaniijaat uz Prezidenta kanceleju un veel uz citaam valsts vadosaam instanceem, mees jau tajaa pat vakaraa saneemaam briidinaajuma sms, kas paraada, ka visu kontrolee augsas!

Kaa jau teicu iepriekseejaa veestulee, mees esam viegli ievainojami, mums ir divi pasa beerni un veel arii pienemtie, par kuru veseliibu un dziiviibu mees esam atbildiigi. Mees esam loti nogurusi un dziivojam vienaa stresaa! Laikam tomeer ir jaapaiet kaadam laikam, lai sabiedriiba atmostos, bet tagad katrs tikai ir noruupeejies, kaa izdziivot un nepazaudeet to pasu, kas ir.

Varbuut ir jaacer, uz veksmiigu lietu virziisanu, peec veeleesanaam, ja netiks saeimaa tie pasi veezi, vai arii uz Dieva briinumu.

Saruna ar Inesi Sleseri to labi paraadija, ka tas naak no vinas un baarintiesa riikojaas vinas lobeeta!

Nav ticiibas sajaa valstii ne uz vienu instituuciju, kuraam it kaa vajadzeetu aizstaaveet cilveeku tiesiibas, kaa kaut kur griezies, taa atbalss ir no citas puses, negatiiva
atbalss!.

Mees juutamies loti neeerti Juusu prieksaa, jo Juus tiesaam esat viena no nedaudzajiem, kura veelaas no sirds mums paliidzeet, bet arii mees kaa visi citi baidamies gan par sevi, gan par saviem tuvajiem.

Man loti zeel, ka esam taadaa situaacijaa, bet zinaam arii to, ja mees ciiniisimies, tad gruutaa briidii mees paliksim vieni un nebuus ne viena, kurs muus pasargaatu. Mees tiksim izniicinaati un arii tie, par kuriem mees esam atbildiigi!

Es loti ceru uz Juusu sapratni un ceru, ka netureesit launu par muusu izveeli!
Patiesaa Kristus miilestiibaa – Artuurs un Marta” „

Avots:
http://novorus.info/news/interesno/23975-otkrytoe-pismo-nilu-ushakovu-meru-g-rigi-fakty-iz-tyla-vraga-8.html

Informācijas aģentūra
/04.07.2014/

Šis ieraksts tika publicēts !!! PAR BĒRNIEM !!!, Kat.: Ekonomika, Reg.: Latvija, Veids: Ziņa. Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

91 Responses to Cietusī māmiņa nosauc bērnu tirgotājus

  1. Biruta saka:

    Ja tā ir taisnība,tad jāpārdod Šleseru bērns!!!

  2. andis lenšs saka:

    Birutai! Neaizraujieties! Par vārdiem jāmaksā, bet interneta karaļi rada iespaidu, ka nebūs. Būs jāmaksā! Tik daudz nepārbaudītas informācijas mūsu apziņā! Pārbaudiet, Biruta!

  3. katsuki saka:

    @ANDIS LENŠS apēd cik vien vari euro banknotes, apēd mēģini neaizrīties, un tad runā par bērniem…

  4. Sintija saka:

    šis ir kārtējais pasūtījums! no Krievijas, protams. Krievijā aizliedza bērnu adopciju, tagad grib to panākt Latvijā. Tas, ka bērnu nami pilni ar bērniem, kuru vecākiem ir nospļauties par viņiem, to neviens neraksta. Mums latviešiem ir vienkārši neērti atzīt un kauns, ka paši nespējam parūpēties par saviem , pārsvarā sociālajiem bāreņiem! Varbūt pietiks meklēt utis un aizlūgt par suņiem, bet vienreiz palūkoties acīs patiesībai un novērsties no sava egoisma, un s;akt r;upēties par kādu, kurš pats to nespēj, izmainīt, ietekmēt kāda dzīvi, kurš nezina kā savu dzīvi dzīvot veselīgi. Kad latvieši pārstās “ēst” politiķus un tos, kas kaut ko dara, un uzrotīs vienreiz piedurknees, lai sāktu darīt, nevis runāt, tad nebūs vairs laika likt šādus utml rakstus medijos.

    • Me saka:

      Sintija, TEV NAV NE JAUSMAS, par to cik tā ir patiesība, un TEV NAV NE JAUSMAS par to, kas notiek ar bērniņiem, kurus aizved adopcijā uz ASV un Kanādu! šeir rakstā diemžēl ir tikai ziediņi!!!

    • imants saka:

      pilnīgi jums nepiekrītu,man bērnu arī gandrīz aizveda nezināmā virzienā,aŗi pēc kransogolova rīkojuma,nevienam tie dzērāju bērni kas ir bērnu namos neinteresē,tiek meklēti normālu cilvēku bērni kuriem , ir radušās lielākas vai mazākas sadzīviskas probēmas vai strīdi,,vislabāk bāriņtiesai patīk aizbildināties ka viņi aizstāv bērnu intereses,tanī pašā laikā bērni jau 4 gadu vecumā tiek nopratināti ar nekvalatatīvu psihologu palīdzību,kas nav spējuši atvērt savas privātprakses un atraduši patvērumu bārintiesā lai sāņemtu vismaz kautkādas kapeikas rakstot atzinumus pēc 15 minūtēm sarunas ar bērnu,cenšoties nostādīt bērnu pret saviem vecākiem,pietiek ar vienu iesniegumu ,kuru neviens nepārbauda,un bērnam nākošajā dienā būs bērnudārzā pakaļ bāriņtiesas darbinieks ar policiju ilutas taubes veidolā ,kura vienīgais ko spēj ir -biedēt bērnus un kāds tur politiķis krasnogolvs,aiz savas nabadzības un mantkāres tie bērni tiek naturāli izzagti ģimenēm skolām un bērnu dārziem.8 gadus audzinu viens pats dēlu un visvairāk patiešam jūtos apdraudēts tikai un vienīgi no bāriņtiesas puses,tās bērnu intereses viņiem ir pilnīgi pie kājas,asociāli un aprobežti cilvēki lielākā daļa ir bāriņtiesas darbinieki kuriem pašiem bērnu pat nav,nekad par tādiem nav rūpējušies vai audzinājuši,bet atļaujās pieņemt vienpersoniskus lēmumus un izlemt maziņo likteņus,vienreiz viņi uzrausies kad par pazudušu bērnu no skolas vai bērnudārza ,pazudīs arī kāds bāriņtiesas darbonis,un to var saprast jo sava ģimene un savs mazais ir jāaizstāv ar jebkādām metodēm

      • girts saka:

        pilniigi piekriitu par beernu noskanosanu pret vecaakiem-pasi ar sievu esam pieredzeejusi

      • mārča saka:

        tieši tā un mana pieredze arī rāda, ka zivs pūst no galvas – bāriņtiesa no Krasnogolova

      • Judīte saka:

        Tikko izlasīju grāmatu Armands Puče “Aitas” . Aprakstīts arī par bērnu izņemšanas no ģimenes, kas nav nelabvēlīga. Izmantojot mūsdienu tehnoloģijas. Ar tehnoloģijām cilvēcei daudz tiek dots, bet tai pašā laikā no mums var paņemt vēl vairāk…….. Palika baisi. It sevišķi domājot par bērniem, kuru psihe nav nobriedusi…

    • rakar saka:

      Var jau visu norakstīt uz Krieviju, bet īsti pareizi tas nav. Ja pastāv riski tik nozīmīgos jautājumos, par tiem ir jārunā un normālā gadījumā ir jārīkojas valstiskā līmenī.

    • personigi klausijos Putina runu, kur ari par adopciju gaja runa – Krievija aizliedz bernus adoptet tikai uz ASV, viniem nav masveida sudzibu par citam valstim, piemeram, Italiju.
      Gadus desmit atpakal lasiju romanu “Baltais oleandrs”, iesaku Sintija, pameklejiet kaut kur biblioteekaa, diemzel neatceros autoru. Tur labi var saprast, kada ir bernu adopcijas sisteema ASV. Teiksu, loti traumejosi.. Saprotam visi, ka ir jau arii pozitiivi gadijumi visur, arii ASV, bet taa sisteema, kur beerns kaa klaidonis no gimenes uz gimeni tiek suutiits, kaa sainis, kaa lieta…
      Un ruupeeties,… kas gan mums visiem liedz ruupeeties! Saksim katrs ar sevi, palidzesim kadai gimenei, kam iet gruuti, nenonakt situacijaa, kad viniem atnem bernus! ne jau visi ir dzeeraaji, uzdrosinasos pat apgalvot, ka nebut ne automatiski tie, kas dzer, nemiil savus beernus…Tapat berni miil savus vecakus, kaut arii vini dzer.. Un veel ir arii braalu un maasu attieciibas, kuras var tikt izpostitas bernus izskirot. Dziive ir daudz sarezgiitaaka…

      • ivarsp saka:

        Sākumā uz ASV, pēc tam uz visām valstīm, kurās ir atļautas viendzimuma “laulības”, bet par Itāliju krieviskā vidē tāpat ir pietiekami drausmīga informācija.

      • iespejams, Ivar, bet man nav trapijusies, jo ipasi nemekleju so informaciju. Man nav iluziju par italiem, kaut arii kopumaa vini bernus miil. Tacu Italijas TV ir pilna ar sausminosiem materialiem par pasiem italu berniem – par vardarbiibu pret pasu beerniem, par vardarbibu bernudarzos, skolaas.
        Tapat nejausi gadiijaas info par to kaa Norveegijaa sie atnemtie beerni tapat tiek meetaati no gimenes uz gimeni, pie tam tiesi pie homoseksuaaliem paariem. You Tube ir daudz materialu. Piekritu, internets pacies visu, cietusie vecaki emociju iespaidaa daudz ko piepusko, mazliet sagroza faktus, bet, ja vielas ir daudz, gadijumu ir daudz, cietuso ir daudz, cilveki tiek interveti, nevis tikai kads ko parstasta. Kad tas viss sakrajas, tad ir skaidrs na nebuut nav duumu bez uguns. Pie tam taa uguns ir tik liela, ka gruuti apdzesama.

      • domajiet taču plašāk saka:

        A! to tak Putins teica. Vīrs un vārds. Vis ko viņš saka ir tīra patioesība. Viņš arī Ukrainā saka ka nekaro…

      • Modris Priedeslaipa saka:

        nesi tik naiva klausoties visādus putinus viņš pats pedofilijas lietās iesaistīts vispār lai tiktu tādā amatā jābūt ir no tās pediņu masonu sektas un tādiem sevi ir jāpierāda ka ir viens no viņiem jāveic rituāli un daudz kas cits
        ***
        [Redakcija: 80.89.79.220 Riga Latvijas Mobilais Telefons SIA]

      • Modris saka:

        Tev tas pizdabols putins teikt var visu ko, vaitad nesi sapratusi ka dzīvo sistēmā kura darbojas uz vieniem meliem?

    • Eduards saka:

      Atdot un pardot ir divas dažaadas lietas,kaa jums šķiet?

    • Cinitaja saka:

      Gribat sakt darīt…ok uz prieksu….es un mana gimene izgaja cauri adopcijai….es nevienam neiesaku meginat to darīt….tos pazemojumus un rakasanos zem brunciem līdz pat vecmaminai…es nenovelu nevienam cilvekam….mes savu panacam bet par kadu cenu….no tiem raditajiem kas bernus pametusi vajag piedzit lielus alimentus….vai likt piespiedu karta stradat bernu laba……..

  5. Yes saka:

    vēl ir liels jautājums, vai šai māmiņai tika samaksāts, lai šads raksts taptu. Nevienam vairs nav noslēpums, ka medijos viss ir kāda pasūtījums.

  6. labsa saka:

    es par šo jautājumu aizdomājos jau 2005. gadā toreiz arī manā ģimenē nonāca bērni no bērnu namiem…. jāteic, ka arī man radās ļoti daudz jautājumu šajā sakarā…. un jo vairāk es jautāju, jo vairāk durvis aizvērās manā priekšā, un kad tika pacelts jautājums par manu bērnu izņemšanu no ģimenes….. es apklusu.

  7. Piekrītu tai daļai, kas saka, ka daudz nepārbaudītas informācijas. Tas ir drausmīgi kā cilvēki spēj publisko telpu piepildīt ar šādiem materiāliem.
    Var gadīties, ka ir daudz administratīvu nepilnību šajā jautājumā, bet noteikti bērni netiek tirgoti. Joprojām ir ārzemju adopcijas moritorijs un adobptēt var tikai slimos un tos, kurus paši Latvijā nevēlas adoptēt.
    Rakstā minētās valstis ir tikai tāpēc, ka ar tām ir vislabākā sadarbībā un tās ir pārbaudītas, lai šiem bērniem tiešām būtu labāki apstākļi dzīvei nekā LV.
    Ar kaut kādiem pus tulkotiem e-pastiem nav māka mētāties. Un ne jau L.Rieksta-Riekstiņa lemj par adopcijām un aizbildniecībām, kur nu vēl Šlesers.
    Esmu strādājis pietuvināti šām iestādēm un esmu redzējis daudzus bērnu nama bērnus un runājis ar to vadību. Lai nenotiktu bērnu adopcija uz ārvalstīm, lūdzu adoptējiet bērnus, kuriem nav māju! Dioemžēl vidējā latviešu ģimene grib mazu bērnu, blondiem matiem, zilām acīm.
    Ja slimam bērnam vecāki atrastos Kanādā, ASV, Itāljā vai jebkur citur, esmu par to, lai viņam būtu labi dzīves apstākļi.
    šaubas māc arī RBTC pieminēšana, kas tiek reklamēta kā tā labā iestāde, kas cinījās pret visu ļauno. Daudzi RBTC darbinieki turpināja darbu tai pašā Bērnu ministrijā, Labklājības ministrijā un Bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā.
    Informāciju vajag analizēt, aplūkot dažādus informācijas avotus un risināt savas bažas. Pagaidām šī lapa ir kā ASV fox news, kas izraisa smieklus pašos amerikāņos.
    Kāpēc nav raksta autors pieminēts, kāpēc tāda anominitāte šajā lapā?

    • Knjazs saka:

      Ja pat dala ir taisniba tad ir jabut stingrakai atieksmei pret sim iestadem, jo mazie nevar sevi aistavet. Tiesa viens ko netirie darboni nesaprot ir tas, ka ja ar ko tadu vini niekojas pasus nakosas dzives-rekarnacijas pardos ar visiem pampariem…) Dies ir debesis un pec nopelniem galu gala sanem.
      To ka dala mineto politiku butu tik rafineti un spejigi uz ko tadu nebrinitos, tapec vel jovairak nav par sadiem jabalso. Emila Pulmana skepsei varu tik teikt to ka dazi pie varas ir tipiska Latinos Hunta un dala vienkarsi no cilveciniem iebaidita… .

    • ivarsp saka:

      Rakstā ir pietiekami daudz droši patiesas informācijas tādēļ arī tas ir pārtulkots un publicēts:
      1. Raksta cietusī, kura nenolaida un nenolaiž rokas, bet aktīvi cīnās( bijusī Saeimas deputāta kandidāte un pedagoģijas maģistre)
      2. Šleseri tur tik tiešām ir iesaistīti. Pazīstu cilvēku, kuru Šlesere kopā ar Sondori-Kukuli mēģināja piekukuļot, lai nejaucas šajās lietās
      3.Par Ušakovu tur jau viss ir pateikts, tā arī ir.
      4. Rieksta -Riekstiņa un visa inspekcija reāli piesedz noziegumus pret bērniem, to zinu pēc konkrētām lietām, kurās viņa prasti atrakstās un/vai pamato varmācības
      5. Nezinu vai Āboltiņa ir “doļā”, bet tas, ka viņa zina par bērnu tirdzniecību un kā pa lielam tas notiek, tas ir fakts, pazīstu cilvēku, kurš viņai to izstāstīja un viņa tai sarunā apstiprināja, ka to zināja
      6. Zinu konkrēto gadījumu par trīs bērnu aizvešanu uz Itāliju. Tas gadījums ir īsts un tā vēstule ir īsta.

    • Andris saka:

      Emils Pulmanis: Esmu strādājis pietuvināti šām iestādēm un esmu redzējis daudzus bērnu nama bērnus un runājis ar to vadību.

      Hm, tiešām esi strādājis, un tikai pietuvināti? Tādā gadījumā no tava komentāra lien ārā dažas neskaidrības. Pirmā – ko konkrētii strādāji, ja pat elementāri nepārzini saistīto likumdošanu un procesu, kāds tas ir uzzīmēts cilvēkiem, PRET kuriem aizsardzība tiek vērsta?

      Otrā ir tā, ka sagrozi rakstā minēto situāciju. Rakstā nebija runa par reāliem bāreņiem bērnunamos. Runa ir par BĒRNU IZŅEMŠANU NO ĢIMENĒM!! Un šajā kontekstā ir pat bail domāt, kas notiek ar reāliem bāreņiem, kuriem nav nekādas aizsardzības.

      “Dioemžēl vidējā latviešu ģimene grib mazu bērnu, blondiem matiem, zilām acīm.” šis teksts laikam ir visu tēmas komentāru nagla. Turklāt, tiek producēts visās man zināmajās valodās.

    • labsa saka:

      mīļais draugs, bet kas notiek ar šiem slimajiem bērniem? vai ir kāda valsts iestādes amatpersona painteresējusies pēc gada, diviem un vairāk? vai uz slimiem bēniem neattiecas tādi paši noteikumi kā uz citiem? un tā nav ka adoptē tikai slimos…. beigu beigās diagnozi vienmēr var piemeklēt….

      • julija saka:

        Pazīstu 3 slimus bērnus, kurus adoptēja uz Ameriku – viens ar Dauna sindromu, viens ar smagu endokrinoloģisku kaiti, viens ar garīgu atpalīcību. Uzturu kontaktu ar ģimenēm un bērniem jau 2.gadu – skaips un internets, kā nekā, darbojas! – ģimenes ļoti jaukas, cinās par bērniem un viņu nākotni, maziņā ar Dauna sindromu īsta princese, sākusi staigāt un runāt, zina arī zīmju valodu, neslimo; abi lielākie, kas pie mums bija palīgskolas skolnieki un mūsu sarunas ar speciālas skolas skolotājiem vienmēr bija beigušās ar to, ka “Vai Jūs nesaprotat, tas bērniņš ir slims un nevarēs neko vairāk apgūt”- tātad, tagad viņi iet parastajās skolās, ar veseliem bērniem, apguva angļu valodu (starp citu, 14-gadīgs, kuru 6 klašu laikā tā arī īsti neiemācīja rakstīt latviski, tagad ja man skaņa skaipā neiet, raksta angliski garos teikumos bez kļūdām!) – viņš gan sāk drusciņ aizmirst latviešu valodu, bet vairāk tāpēc, ka beidzot jutās laimīgs un ģimenei piederīgs – tātad, Tajā Pusē viss ir labi – kaut vai protams, vajadzētu lai saglabājas kontakts ar KATRU bērnu, kas aizbrauc projām – lai ir droši, starp citu, neesmu saskarusies, ka ārzemju adoptētāji negribētu uzturēt kontaktus, viņi parasti paši meklē iespēju uzturēt kontaktus un piedāvā sūtīt bildes. Bet – protams, process ir tik ļoti necaurspīdīgs, ka nevar saprast. Ar vienu ģimeni man bija ciešs kontakts, es sapratu, ka viņiem adopcija izmaksāja lielu naudu. Arī citas rīkojušas veselu kompaņu, lai savāktu vajadzīgo naudu – nezinu, cik tieši. Protams, 3 braucieni uz Latviju, dzīvošana šeit vairākas nedēļas kā pirmsadopcijas laiks – viesnīca u.t.t., juristu pakalpojumi. Bet man tā arī nav izdevies uzzināt, cik lieli oficiāli ir adoptētāju izdevumi – visi teica kaut ko tipa” mēs ņemam naudu tikai par dokumentu tulkošanu, ja kaut ko vēl dabū maksāt – tās ir adopcijas agentūru izmaksas. Vienai ģimenes prasīju tieši – bet viņi neteica, ka kaut kas tiktu prasīts, lai viņi samaksātu. Protams, varbūt ka bail ka noies greizi ar procesu. Pagaidīšu kādu gadu un tad pajautāšu vēlreiz. Mēģināju runāt ar juristiem, kā var dabūt objektīvu informāciju – bet tur nepieciešams oficials iesniegums no ģimenes kas ir tieši iesaistīta, kuru iesniegtu policijā, bet neviens tāds iesniegums nav… Ko, pilnīgi visi baidās, vai tomēr mēs meklējam noziegumu tur kur tā nav? Nesakārtotība – protams. Bet jebkurā gadījumā – cik es kā mediķis sastapos ar tādiem bērniem – ar katru bioloģisko ģimeni tiek strādāts un viņiem cenšās palīdzēt, – bet – ne visi gatavi palīdzību pieņemt, un ne visi vispār uzskata, ka nav pareizi ik pa reizei bērnu iekaustīt un atstāt pa nakti vienu neapkurinātās telpās, kad pašiem gribās uz kādu tusiņu ar draugiem blakusmājā…

    • Ruta Meldere saka:

      FOX News izraisa smieklus demokrātu piekritējos un , savukart CNN zinu skatītāji izraisa smieklus republikāņu auditorijai . Skaldi un valdi , bet patiesība ir kkur pa vidam didam .

  8. Marija saka:

    Protams, ļoti emocionāls raksts, tikai grūti saprast, kam īsti tas domāts? Neatrodu loģisku problēmas izklāstījumu, tikai atsevišķus gabalus no kaut kādām vēstulēm. Kur ir ieskenētas pašas vēstules, lai vismaz pārliecinātos, ka tās eksistē? Ar visiem iestāžu logo un tml. Es nevēlos aizstāvēt šeit minētos politiķus un bāriņtiesas, tomēr jāatzīst, ka nav uzticības arī šeit publicētajam. Sadaļā par mums – nav neviena persona, pat organizācija norādīta. Un šādus bezpersoniskus portālus katrs no mums šodien var radīt lielā skaitā.
    Ja jūs pievērsīsiet uzmanību pārējo publikāciju tematikai, tad ievērosiet, ka visi virsraksti “vienos vārtos”! Vārdu sakot – katram no mums ir jāizmanto sava galva un nav jāļaujas dažādu pušu propagandai…

  9. Liene saka:

    Raksts atbilstošs šai definīcijai : Sazvērestības teorija ir termins, ar ko raksturo kādas cilvēku grupas vai veselas populācijas aizdomas par slēptām un ļaunu nolūku vadītām darbībām no valdības, institūciju vai organizāciju puses. Sazvērestību teoriju piekritēji cenšas izskaidrot dažādu negadījumu vai mīklainu notikumu iemeslus ar kādu slepenu varas spēku darbību. Sazvērestības teorijas mēdz būt paradoksālas, iracionālas vai paranoiskas no lielākās daļas sabiedrības un zinātnes skatupunkta, tāpēc tās vispārēji netiek uztvertas par iespējami patiesām. Sazvērestības teoriju fenomenu pēta psihologi un sociologi.

    • Andris saka:

      Liene, vai tas par tēmu, ka pīpēšana ir kaitīga veselībai? Tabakas tirgotāji to noteikti sauc par sazvērestības teoriju… Ē, un savulaik arī doma par to, ka zeme ir apaļa, bija diezgan dedzinoša 🙂

      • Liene saka:

        Manuprāt diezgan nepiemērots salīdzinājums par to tabakas kaitīgumu. Piemērotāks ir par to, ka NLO ir mūsu vidu un sen jau te dzīvo, ka Elvis Preslijs joprojām ir dzīvs. Mēs varam ticēt,tam ka visu ko vien cilvēks spēj izfantazēt ir iespējams un mums trako namos joprojām tiek slēpti augsti attīstīti intelekti, kuri vienkārši valsts varai ir neizdevīgi, jo uzdrošinās pārāk daudz runāt.
        Es nesaprotu kāda mārutka pēc būtu jātirgo bērni, kuri tiek izņemti no ģimenēm, ja bērnu nami ir pilni ar bērniem?
        Mammiņa labāk būtu aizgājusi uz Bērnu nevardarbīgas audzināšanas kursiem.
        Ar šitādiem murgiem mēs sagaidīsim tikai turpinājumu sērijai, kad bērnus mierīgi varēs nosist, jo izēduši zaptes burciņu.

    • Andris saka:

      Liene, Jūsu komentāri būtu piemēroti zem raksta, kurā apspriestas Jūsu pieminētās tēmas. Citādi jādomā, ka Jūsu pieminētajos trako namos neviena vairs nav…

    • rakar saka:

      Par sazvērestības teorijām. Humoriņam:
      “I’m telling you – the man and the dog are definitely working together… For Gods sake Trevor always you with that conspiracy stuff!” Bildīte- priekā 🙂
      http://weknowmemes.com/2012/03/im-telling-you-the-man-and-the-dog-are-working-together/
      Ir tādi, kas tic visam, ko stāsta, ir tādi, kas pieraduši ar savu galvu domāt…

      Tās sazvērastības teorijas ir daudz un pinīgu bildi par notiekošo nekad neigūsi, jo dažas ir informatīvā kara ieroči, dažas bāzējas uz cilvēku subjektīvo viedokli / pieredzi. Tā kā pilnīgi tās nevar ņemt par pilnu, bet no katras var paņemt kaut ko derīgu un kaut kādus blociņus un kopsakarības salikt kopā.

      • Ruta saka:

        Sazvērestības teorija ir absolūti jebkas , kas nesakrīt oficiāli tiražēto , ta parasti mēdz nievat patstāvīgi un kritiski domājošo sabiedrības dalu .

  10. Olita saka:

    Tādu gadījumu jau saradeis desmitiem, vecāki vairs neklusē. Bet es brīnos, ka iepriekšējos 10 gadus klusēja. Varbūt vienu no bērniem atstāja un pateica, ka paņems arī to, ja pavērs muti, vai arī kā psiholoģiski apstrādāja- nekur nav labākas izglītības, kā mafijas struktūrās.

    • Modris saka:

      Man pašam bij darīšanas ar Balvu bāriņtiesu kura safabricēja lietu un atņēma uz meitu tēva tiesības, meitai smadzene ar tika konkreti izskalota tikai man gadījums savādāks man bijušā sieva bij trāpījusies sadiste un slepkava 3 bērnus no manis bij noslepkavojusi, noslepkavot gribēja arī meitu, neiznāaca, protams lieta bij uz pasūtījumu manas liecības netika vispār ņemtas vērā, meita ir pie bijušās sievas nezinu kā viņai iet jo no manis tiek slēpta aizliegts ir pat telefonu pacelt ja zvana kāds numurs, bijušajai sievai bail ka es meitai patiesību varu izstāstīt. Pasaki ko es varu šajā situācijā darīt ja policaji un tiesas piesedz to suku bijušo sievu?

  11. Patiesība saka:

    Saprotu, ka cilvēki, kuriem ar bērnu jautājumiem nav bijusi profesionāla vai personiska saskare, kuri ir normāli, godīgi cilvēki, rakstā teiktajam nespēj noticēt.
    Diemžēl, patiesība ir ļoti skarba, rakstā minētos faktus zinu pietiekoši labi. Arī tas, ko komentāros raksta ivarsp ir patiesība.
    Emīlam Pūlmanim, kā “strādājušam pietuvināti šīm iestādēm” gan nevajadzētu izplatīt nepatiesu informāciju. Labklājības ministrija un salīdzinoši neilgu laiku pastāvējusī Bērnu un ģimenes lietu ministrija (interesentiem derētu painteresēties arī par organizāciju “BAKNER” un tajā iesaistītajiem) ir tieši iesaistīta “neskaidrajā” Latvijas bērnu adopcijā uz ārzemēm. Pūlmaņa rakstītajā ir pārāk daudz melu, lai tos varētu uzskatīt par “nevainīgiem” vai nejaušiem. Viņš raksta, ka “Daudzi RBTAC darbinieki turpināja darbu tai pašā Bērnu ministrijā, Labklājības ministrijā un Bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā”. Neturpināja neviens. Atkārtoju: NEVIENS. Nespētu, jo pārāk atšķirīgi viedokļi par būtiskām lietām. Par bērniem jau naudu TIEŠI, ATKLĀTI nemaksā, tas notiek citādā veidā. Kāds advokāts savulaik bija sašutis, ka apturēts viņa galvenais ienākumu avots, jo uz laiku bija apturēta bērnu adopcija uz ārzemēm. Kāda cita advokāte (diplomātiskā korpusa darbinieka sieva!) nomaļā Latvijas baznīcas pasākumā izpļāpājās, cik ienesīgs viņai bijis tāds darījums. Vārdus “pie lietas piesiet” grūti, bet ilglaicīgi sekojot tēmai, nav šaubu par notiekošā realitāti. Kamēr SAEIMĀ nav pieņemts “Likums par starpniecību bērnu adopcijas jautājumos”, katrs darbonis par savu juridisko, tulkošanas vai transporta pakalpojumu var prasīt cik grib, kā jau “brīvajā tirgū” un palikt nesodīts. Olafs Brūveris, būdams Cilvēktiesību biroja priekšnieks, savulaik, intervija teica: “Par lappuses tulkošanu kaut vai miljonu, man vienalga”.
    Ir jābeidz radīt cilvēkos vainas sajūta, ka viņi nevar vai negrib adoptēt kādu bērnu namu bērnu, bet valstij jārūpējas, lai sabiedrība dzīvotu tā, ka dzīvu vecāku bērni nenokļūtu bērnu namos, bet tie, kuri tur nokļuvuši, arī šajās iestādēs varētu normāli, labi uzaugt. Par to tieši ir atbildīgi bērnu namu vadītāji. Kāpēc netiek veicināta atbalsta personu kustība? Tādēļ, ka sabiedrībai taptu zināmas b/n darbinieku negatīvās puses un “šeptes”. Vecāku un bērnu neredzamā saite nevar tikt radīta mākslīgi. Par slimajiem bērniem. Kā normāla valsts var attiekties no saviem slimajiem bērniem! Arī ģimenēs augošajiem ir pietiekoši daudz veselības problēmu. Par adoptētajiem uz ASV bērnu ārsts Zālītis, kurš tur dzīvoja, strādāja un veica datu analīzi, pasākuma laikā Rīgā, Ministru kabineta zālē savā referātā izteica ļoti kritisku viedokli: daudzos gadījumos bērniem nav to slimību, kuras ir ierakstītas dokumentos. Ekrānā tika rādīti konkrēti skaitļi, dati. Par bērniem, kurus Latvijā nevēloties adoptēt. Tā mašinērija jau sen ir atstrādāta un aprakstīta. Cilvēki tiek apmuļķoti, ietekmēti, papīrs pacieš visu. Par to bērnu “labāko” dzīvi citās valstīs. Nav jau iespējas vispār uzzināt kā bērniem klājas. Vismaz daļa citvalstu adoptētāju vieš ļoti nopietnas šaubas par viņu mērķiem un atbilstību adoptētāja statusam. Tās bildītes, ko rāda šeit iesaistītie, nav, nav objektīvas rādītājs par visiem aizvesto bērnu simtiem. Pietiekoši daudz ir negatīvo ziņu. Protams, ja par to interesējamies.
    Vienīgais, kam varu piekrist Pūlmaņa rakstītajā ir tas, ka vajag analizēt, aplūkot dažādus informācijas avotus. Ne tikai tos, kurus raksta “pie varas esošie”, bet arī cietušie, “labumus” izbaudījušie un viņu aizstāvji.
    Varbūt naivi, bet tomēr ceru, ka kādreiz katrs par saviem labajiem un sliktajiem darbiem saņems, ko pelnījis. Aicinu neklusēt visus, kam ir patiesi ko teikt.

  12. Atbalsojums: Solvita Āboltiņa – bērnu tirgotāja? | Informācijas aģentūra

  13. Uldis saka:

    Tas,ka berni tiek izrauti no gimenem un izpardoti-ir fakts. Un tas,ka taja tiesa veida ir iesaistita valdiba-ir fakts par ko liecina speciga pretosanas pret NVO izstradatiem likumprojektiem..es nezinu uzvardus, bet ir Kads, kas tos zina un Kurs atlidzinas pec nopelniem..

  14. Pele saka:

    Šajā shēma ir iesaistīta arī Pļavnieku bērnu nama direktore Vēsma Priedīte, Kad likumsargi sāks beidzot pievērst uzmanību viņas patvaļai ?!

  15. Juris saka:

    Es domaju, ka tas tikai Krievijaa iespejams. bet izraadas muusejie nav sliktaki shemotaji. Protams, ka neviens atkal neko nevares ne pieraadit, ne arii meklees.

  16. CrossUp saka:

    Vai ir kaut kas, ko tauta var darīt, lai situāciju mainītu? Piemēram, vai būtu jēga sūtīt kādu vēstuli ar ieteikumu atjaunot Rīgas bērnu tiesību aizsardzības centra (RBTAC) darbību? Vēstuli adresējot Saeimas deputātam Artūram Kaimiņam.

  17. Temīda saka:

    Neaizstāvu politiķus – nekad to neesmu darījusi un šaubos, vai darīšu, BET, pirms sāciet kaut ko pa tukšo runāt izgāžot savu žulti un vainojot kādu savas ģimenes problēmās, aicinu iepazīties ar normatīvo regulējumu par adopcijas procesu – nevienai no bāriņtiesām nav iespējams “pārdot” bērnus uz ārzemēm!!! Nav tādas procedūras,un bāriņtiesai jau nu noteikti nav nekāda sava labuma no adopcijas, ja neskaita virkni darbību/pārbaužu, ko bāriņtiesa veic, lai pārbaudītu potenciālos adoptētājus. Man ir skaidri zināmas visas bāriņtiesas darbības tās kompetences ietvaros, un varu jums galvot, ka bāriņtiesām nav sava labuma, ne bērnus izņemot no ģimenēm, ne iesaistoties adopcijas procesā. Un neesiet naivi, ja ģimenē viss ir kārtībā, tad neviens bērnus no ģimenes neizņem, jo mazās sadzīviskās/sociālās problēmiņas palīdzēs risināt (vismaz vajadzētu palīdzēt) sociālais dienests. Jums tiešām šķiet, ka bāriņtiesas darbiniekeim darba trūkst, lai izņemot bērnu no ģimenes paši vēl vienu jaunu lietu sav uzkrautu? Nevajag akli paļauties uz subjektīvām “labo mammīšu” domā un barā piebalsot – jums nav ne jausmas,kādi ir iemesli,kādēļ bērns no ģimenes tiek izņemts, bet sabiedrībā vētru jau viegli uztaisīt, lietas patiesos apstākļus nezinot. Slikti jau metas, klausoties nepamatotos apvainojumos bāriņtiesai. Ja kādamnepatīk kāds bāriņtiesas lēmums – lūdzu uz priekšu – dodieties uz tiesu, nevis musiniet apkārtējo sabiedrību!!!

  18. Obama saka:

    man likās, ka ar bērnu tirdzniecību Latvijā nodarbojas reptiloīdi masoni, bet nu, oh well, ja reiz interneta lapā rakstīts, ka to ara esošā vara, tad kāpēc lai es tam nenoticētu “balstoties uz faktiem”?

  19. adis saka:

    jau pirms 2 gadiem nojauta radās,kad ieviesa siles…lai nolādēti tie kropļi!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. daniels saka:

    pilnas valdibas visa pasaule ar pedofiliem piebaztas,slimi domajoshiem utt.,destruktivu cilveku netrukst. Gruti apkarot protams bernu vardarbibu,ka gan savadak,kas valdiba tam vara manipilet,baidit un izmantot izdevibu saviem netirajiem,launajiem nolukiem. Briesmigi !!! Parazitiskie regenerati ,neaizmirstad ka nekas nepaliek nesodits.

  21. SB saka:

    Es ļoti ceru, ka šis materiāls nenozudīs kā sniegs pavasarī no sabiedrības uzmanības. Nesaprotu vienu, kam mūsu sabiedrībā būtu tiesības uzsākt doto iestāžu pārbaudi. Kam lai pārradresē šo vēstuli un kas uzņemsies atbildību kaut ko pārbaudīt. Vai vispār šīs iestādes zina kas notiek ar adoptētajiem bērniem. Vai viņi var pierādīt tālāku rīcību un pārbaudes sistēmu par mūsu bērniem atrodoties adapcijā ārzemēs. Jūtos izmisusi, jo baidos, ka šim materiālam nebūs virzības.

  22. Atbalsojums: Nīderlandes ierēdņu vardarbība pret bērniem | Informācijas aģentūra

  23. HMZZ saka:

    Vājš raksts. Bezsakarīgs uzskaitījums, kur punkti savstarpēji nav saistīti izskaidrojošā stāstījumu formā. Nevar izsekot līdzi domu lidojumam un kā pie kura secinājuma ir nonākts.
    Pirmais epasts pasaka, ka viņas savirknējumam nav nekāda pamatojuma, bet, ja ir, lai griežas tiesību sargājošās instancēs.
    Otrais epasts faktoloģiski pilnīgi tukšs, tik paglauda pa spalvai autoru.
    Ja ir fakti un pierādījumi – lūdzu studijā! Būtu gadsimta skandāls un liela mēroga ziņa. Ja faktu, pierādījumu, pat skaidra stāstījuma, kas liktu personai just līdzi, nav, tad labāk būtu klusējusi.

  24. Jānis saka:

    Nevajag domāt,ka cilvēki ir muļķi.. Tāpat ir skaidrs,ka visās jomās būs kāds,kurš uz citu nelaimes mēģinās celt savu labklājību..tas ir fakts,kuru nevienam nav vairs jāpierāda.Proti visnetīrākais posms šajā biznesā ir starpniecība un visi tajā iesaistītie punkti,tajā skaitā” juridiskā puse”.Tas tā bija ,ir un būs.Dotā tēma nav izņēmums! Arī man ir zināmi cilvēki -Divas normālas ģimenes,kur notikusi šī problēma.Vieni knapi dabūja bērnu atpakaļ(bērns pats bija šokā no otrās puses operatīvajiem pasākumiem un joprojām tas jūtams),otra ģimane atkal no Anglijas atmuka uz LV,jo tas bija vienīgais ceļš kā izbēgt bērna izskaužšanu no ģimenes.. Bēdīgākais jau šajā visā ir tas,ka juridiski viss ir tā sashēmots + korupcija .. Tas nav mīts!

  25. zane saka:

    Es nešaubos ja Riekstiņa to varētu. Redzot cik ļoti viņa vispār “cīnās” par bērniem Latvijā , bet turăs savā vietā. Acīm redzot kādam viņa izdevīga.

    • Modris saka:

      nesi tik naiva, pilnīgi visas iestādes šajā sātanistu sistēmā strādā uz pasūtījumu, saimniekiem ir jāatstrādā citādi suka bez pahļobkas paliks

  26. rffh saka:

    Slimi murgi

    Rakstaa nav isti paskaidrots, kas ir “bernu trafiks”.

    Autore izklausaas nolaupija bernu uz kanaadu, to atgrieza lv tiesa, un tad vinja lv tiesaa dabuja sev aizgaadiibu un atgriezas velak kanaadaa.

    Isak sakot tukshs tendenciozs,pasutijuma raksts

  27. AINARS saka:

    N E I R E D Z U LV .valdibu ,- un jau sen . Viens pinjemsim nu ,- zviedrs strada piecas reizes lenak par jebkuru latvieiti , un sanem 6000 euro videji menesi uz rokas . Zviedrijas ekonomikai vajadzeja uzspragt , bankrotet , bet neka zelj un plaukst . Latvijas ekonomikai vajadzeja but vadosajai pasaule , zemas algas , augstas cenas un nodokli , mums te sen visiem vajadzeja braukt pa zelta celiem ar dimanta apmalem , bet LV . valdiba tik zog un zog , tik zog un zog , tik zog un zog ……………………………………

  28. ir saka:

    Ko tie muļķi tur pīpē kad šitādus rakstus raksta es nezinu. Cilvēki paši ir stulbi, bet sevi jau par vainīgo neatzīs nekad.

  29. Mmm saka:

    Sāksies valstī karadarbības,šie būs pirmie kurus vajag nošaut

  30. Juris saka:

    Es brīžiem , nesaprotu kādā valstī mēs dzīvojam un cik kroplīgas lietas mums notiek rinķī .
    Vai šie resnvēderi un tirgotāji ir mūsu tautas interešu pārstāvji !
    Nesaprotu kapēc mēs ļaujam sevi saujiņai cilvēku sevi pazemot , bīdīt un izkropļot mūsu dzīves !

    • Modris saka:

      Tev grūti saprast ja pats ar to nesi saskāries dzīvojam mēs sātanistu sistēmā, ne par velti pēc CCCP sagraušanas uzradās ADministrācijas

  31. niolekrastina@inbox.lv saka:

    Kad pirms daudziem gadiem nolēmām adoptēt bērnu vēl pastāvēja bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (tas bija republikas pilsētā) kuras tiešam godīga darbiniece man reāli pateica ka reāli bērnu namos bez naudas dabūt bērnu ir tik pat kā neiespējami. Tieši ar šis darbinieces un Rīgas bērnu slimnīcas galvenā ārsta palīdzību tomēr dabūjām bērnu kurš slimnīcā bija ievietots zīdaiņa vecumā no kāda Rīgas bērnu nama .Iepriekš arī biju griezusies bērna meklējumos tieši šajā bērnu namā no kura konkrētais bērniņš bija ievietots bērnu slimnīcā .Protams saņēmu atbildi ka dotajā momentā adopcijai domāto bērnu bērnu namam neesot-lai painteresējoties vēl pēc kāda laika.Tas man radīja zināmaas aizdomas ka tiešām bez naudas…… Tajā pašā dienā aizbraucu uz Rīgas bērnu slimnīcu,jo biju dzirdējusi ka ir gadījumi kad vecāki bērnus atstāj un neizņem no slimnīcas un tur tie kadu laiku uzturas kamēr ievieto bērnu namā.Tā arī ar galvenā ārsta dr.Lamstera svētību es atradu mūsu bērniņu kurš nu jau ir liels un ir pats tēvs. Mūžiģais paldies viņam par to arī aizsaulē. Tajā pašā dienā ‘atkal braucu uz šo pašu bēnu namu lai pateiktu ka esmu atradusi viņu bērnu nama bērnu slimnīcā un vēlos viņu adoptēt.Saņemusi noraidošu atbildi RAUDĀMA atkal braucu atpakaļ uz bērnu slimnīcu un gāju pie dr. Lamstera.Manā klātbūtne dr.Lamsters pazvanīja uz konkrēto bērnu namu un pajautāja kapēc no bērnu nama neviens vairāk kā trīs mēnešus nav painteresējies par bērna veselību un ka bērns paliks slimnīcā kamēr nokāŗtosim adopcijas dokumentus.Kad viss bija nokārtots un kopā ar jau paņemto bērniņu aizbraucām uz bērnu namu lai atdotu no slimnīcas dokumentus un parādītu ka bērniņš ir pie mums saņēmām repliku-NU JA NEBŪTU dr.LAMSTERS JUMS TAS NUMURS NEIETU CAURI……… Par kādu numuru tika dots mājiens? Nevaru to apgalvot -bet varbūt……. Vēlreiz paldies nu jau aizsaulē esošajam dakterim un bērnu tiesību aizsardzības inspektorei par godīgumu .

  32. ononiims saka:

    nopietni uzbraucieni!

  33. TAMĀRA saka:

    pilnīgi ticu ,ka bērni ir oligarhu bizness, arī mans dēlds šai ellei iet cauri//un vēl joprojām turpinās tiesvedības…visiem safabricējumiem un meliem biju aculieciniece..notikumi BROCĒNU skolā 2016 g, 04. februārī..murgs ,ko piedzīvoja mans mazdēls….Nav tādas bērnu aisardzības inspekcijas, jo Rieksta- Riekstiņa ir uz vienu roku ar bārīņtiesām..kas cenšas iznemt labi koptu un audzinātu bērnu…no dzērāiģimenēm atvases viņus neinteresē!

  34. Anna saka:

    Neviena pierādījuma, tikai tuksha muldēshana. Ljoti atgādina manu adoptēto bērnu māti, kas pēc bērnu atnjemshanas staigāja apkārt klaigādama, ka bērnus nelikumīgi atnjēmushi, ka es bārinjtiesai esmu labi samaksājusi, vinjas bērnus nopirkusi. Māti, kuras bērniem mutē nebija neviena vesela zoba un ribas bija izspiedushās no bada. Tuksha sazvērestības teorija.

  35. ononiims saka:

    klau, bet JA pārdod, tad par bērniem, ne jau verdzībā, gaļā vai par orgānu donōriem?

  36. vt saka:

    Šo visu vajadzētu noklausīties katram. Par konkrēto tēmu no 45. minūtes:

  37. SaniDickson saka:

    Paldies Dievam es Vienna ar saviem berniem dzivoju Irija…cepuri nost iru tautai….es latvija sen jau butu pazudusi…ar visiem berniem…fuj.
    .pretiga valsts, un tas politika un valdibai visatlaitiba…

  38. vt saka:

    Prātā nāk fragments no grāmatas par Karlsonu, kur Bokas jaunkundze teica: “Vismaz šeit mēs esam drošībā”, un kā tur bija tālāk palasiet paši.

    Šeit par Īriju: https://www.theguardian.com/world/2017/mar/03/mass-grave-of-babies-and-children-found-at-tuam-orphanage-in-ireland

  39. vt saka:

    Latvijas Radio 1 izskanēja raidījums par bērnu tirdzniecību. Jāuzteic žurnālistes drosme kustināt šo tēmu.

  40. Igors saka:

    Tas tiešām tā varētu būt, jo baumas par bernu ar vieglu roku ardošanu uz citām valstīm klīst jau sen. Savu sirdsapziņu iesaistītie mierina ar to, ka tur nabaga bērniņiem nebūs
    vismaz sliktāk. Un ja par to vel bagātīgi atmaksā – tad kāpēc gan nepiedalīties. Otrs populārs līdzdalībnieku izteiciens – tur jau aiziet tikai slimie bērni… Un tapēc redziet, kā es palīdzu tiem. Viss būtu labi, ja par to nenāktu dāsna atlīdzība, ko pierādīt ir grūti. Diagnozi bĕrniem tiek piekabināti tikko tie parādās bernu namos. Nekādas stingrākās kontroles… Tāpēc teikšu vel vienu reizi – viss tas tiešām tā varētu būt. Lai to pierādītu un sodītu vainīgos ir garš ceļš ejams. Un vai vajag? Jo lielais vairums bija un ir pārliecināti ka dara “svētīgu” darbu…

  41. Besis saka:

    Kas tā paar cūcību un mēs vēl neko nedarām, sen jau bija zināms, kad tie lopi tā dara viņu pašu bērnus vajadzētu pārdot un pašiem galvas miskaste atrast iemest?! Protams tas ir tikai klaču līmenī jo tā pat neko neviens nedara un tik komentē raksta u. T. T un tie tik palasa un pasmejas par tautu un nekas neieliek viņiem to nedarīt tāpēc turpināsim to ko jau darām. Nošaut šos kungus

  42. ome saka:

    Zinu tris maasas, ko adopteja uz ASV.Tas izmaksaja viniem 100 000 $.Gimene cinas par videjas meitenes veselibu, galvas sapem.Ari jaunakai bijushas veselibas problemas.Tacu ta gimene dara, ko var.

  43. Ints saka:

    Šos izdzimteņus pakārt pie Rīgas Domes laternu stabiem,ja pietrūks stabu, tauta sametīs naudu!!!Kangarus skatiet sejā!

  44. Proletarij saka:

    Istie Latvijas patrioti

  45. Atbalsojums: Noziedznieku kartelis, bet ne Saeima

Komentēt

Šajā vietnē surogātpasta samazināšanai tiek izmantots Akismet. Uzziniet, kā tiek apstrādāti jūsu komentāru dati.